خبرگزاری کار ایران

با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر اقتصاد انجام شد؛

بهره برداری از پروژه عمرانی و دومین دستگاه آشکارساز گمرک آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۰۲۱

مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و آشکارساز گمرکات کشور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به طور همزمان در آستارا و ۸ شهرستان دیگر به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، صادق برزگر در مراسم بهره برداری پروژه عمرانی و دومین سیستم آشکارساز (x-ray) گمرک آستارا که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: گمرک آستارا یکی از گمرک‌های بین المللی مهم کشور است که با تجهیز استراتژی‌های روز افزایش چند برابری ارتباط با همسایگان و افزایش ۸۳ درصدی حجم واردات و افزایش ۹۰ درصدی از نظر ارزشی و همچنین افزایش صادرات در استان گیلان را شاهد هستیم.

ناظر کل گمرکات استان گیلان با بیان اینکه گمرک آستارا را می‌توانیم گمرک صادرات بگوییم افزود: این باعث افتخار است که این گمرک، گمرک صادراتی عنوان شود و حجم متنابهی هم ترانزیت داشته باشد.

وی با اشاره به نقش پروژه آشکارساز گمرک آستارا در بحث ترافیک و بهسامان کردن امور در گمرک این شهرستان گفت: در هفت ماهه اخیر که پروژه ادامه داشت رئیس کل گمرک برای ادامه پروژه به وضوح در میدان حاضر بودند و امروز همه ابنیه ساختمانی و کانتینری انجام شده و پروژه بسیار مهمی بوده که ۹۵ درصد آن داخلی ساز بوده است.

برزگر به تاکید وزیر اقتصاد مبنی بر داخلی سازی این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه با تکنولوژی بالایی که دارد به جرأت می‌توان گفت از نمونه‌های چینی هم پیشرفته‌تر و هم بروزتر و از نظر تعویض و نگهداری و دیگر مباحث مربوط به خودش جزو پروژه‌های خاص ما است.

وی سرعت در ارائه خدمات را از ویژگی‌های این پروژه دانست و افزود: سیستم فوق می‌تواند در ساعت ۱۰۰ کامیون را مورد اسکن قرار بدهد که با این تجهیز و عنایتی که از طریق وزیر و ریاست کل گمرک ایران انجام شده، بتوانیم وظایف حاکمیتی خودمان را مناسب‌تر انجام دهیم و رضایتمندی مردم را هم حاصل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز