خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز مطرح کرد؛

لزوم برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه‌های البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۹۴۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاداندیشی برگزار کنند تا دانشجویان نظرات خود را بصورت آزادانه بیان کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، ولی پوری در کمیسیون دانشجویی استان با محوریت بازگشایی سال تحصیلی جدید که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری‌ البرز برگزار شد، گفت: افزایش سطح علمی و آموزشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منجر به توسعه و امیدواری خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر آماده سازی محیط های دانشگاهی و آموزشی برای حضور دانشجویان در کلاس های درس و تهیه و تأمین تجهیزات و امکانات مورد دانشجویان در حوزه‌های رفاهی، آموزشی و فرهنگی و ... تصریح کرد: دانشجویان امانتی هستند که بایستی نهایت دقت را در امورات مربوط به آینده سازان جوان استان داشته باشیم، موضوع سلامت دانشجو، کیفیت غذا  و نحوه نظارت بر طبخ غذای دانشجویی مورد توجه قرار بگیرد ودانشگاه ها برای محیط درون دانشگاه با سلیقه خاصی زمینه های نوآوری را فراهم کنند طوری که دانشجوی جدیدالورد با شور و نشاط خاصی وارد دانشگاه شوند.

وی اظهار داشت: موفقیت‌های علمی و دانشگاهی باید برجسته شود و انتظار می‌رود روسای دانشگاه‌ها و اساتید از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را در جهت امیدآفرینی و تعمیم آن به سایر مراکز آموزش عالی داشته باشند.

ولی پوری تصریح کرد: مدیران دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان موظف هستند رفع مسایل و مشکلات دانشگاه ها که ممکن است باعث ایجاد نارضایتی در دانشجویان شود یا در امر خدمات رسانی به دانشجویان اختلال ایجاد کند را به جد و مستمر تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه اظهار داشت: دانشگاه‌ها کرسی های آزاد اندیشی را برگزار کنند تا دانشجویان نظرات خود را بصورت آزادانه بیان کنند. مسئولین با نگاه پدرانه و مدبرانه با دانشجویان تعامل کرده و اقدامات به گونه‌ای باشد که دانشجویان در راستای مشارکت سیاسی و حضور در پای صندوق‌های رای و سرنوشت کشور خود سوق پیدا کنند.

ولی پوری با تأکید بر نقش و اثرگذاری رسانه‌ها و صدا و سیما نیز گفت: با توجه به تلاش دشمن برای تضعیف نقاط قوت، لذا رسانه‌ها بر روی نقاط قوت متمرکز شوند، یکی از مهمترین محورها، پرداختن به نقاط قوت است.

 ولی پوری افزود: مراکز علمی اثرگذاری بیشتری دارند و برنامه‌ریزی در این حوزه‌ باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق‌تری  انجام شود.

در این جلسه روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص آغاز به کار هر چه بهتر سال تحصیلی مطرح کردند و تصمیمات لازم نیز در این راستا مصوب شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز