خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

۶ مدرسه روستای طنجور بروجرد تخریبی است و به تعمیر نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۵۹

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: هم اکنون ۶ مدرسه روستای طنجور این شهرستان تخریبی است و به تعمیر نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، نریمان سبحانی نیا در جلسه پروژه مهر در محل آموزش و پرورش بروجرد بر ضرورت آمادگی مدیران در تحقق اهداف پروژه مهر تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم مدیران مدارس با برنامه‌ریزی صحیح امورات ثبت‌نام دانش‌آموزان و کلاس بندی‌ها و دیگر امورات اجرایی را به موقع انجام دهند.

وی بیان کرد: تلاش مدیران در فضاسازی و بهسازی محیط مدارس برای استقبال از دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است و تحول مثبت و کارآمدی در روحیه دانش آموزان ایجاد می‌کند.

مدیر آموش و پرورش بروجرد افزود: مدیران مدارس باید تلاش نمایند در یک هفته باقی مانده تا پایان شهریور کارهای نیمه تمام مدارس را تکمیل کنند.

سبحانی نیا اضافه کرد: مدیران مدارس با توجه به همزمان شدن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس توجه بیشتری نسبت به برنامه‌های اجرایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید را داشته باشند زیرا این موضوع یکی از جلوه‌های تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان محسوب است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری در هفته دفاع مقدس در سطح ۴۰۰ واحد بروجرد برگزار می‌شود.

مدیر آموش و پرورش بروجرد  گفت: سه واحد آموزشی روستایی و شهری با ۲۰ کلاس درس آماده بهره‌برداری و تحویل به آموزش و پرورش شهرستان است.

سبحانی نیا افزود: عملیات ساخت مدرسه ۹ کلاسه حافظی، مدرسه سه کلاسه روستای گیجالی و مدرسه احسان اله مطیعی پایان یافته و برای سال تحصیلی جدید آماده تحویل به آموزش و پرورش است.

وی اظهار کرد: برای احداث این واحدها بیش از چهار میلیارد ریال توسط وزارت آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: هم اکنون ۶ مدرسه استقلال، هاجر، خیام، ناصرخسرو و مدرسه روستای طنجور شهرستان به دلیل فرسوده بودن تخریبی است که به تعمیر و نوسازی نیاز دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز