خبرگزاری کار ایران

صرف اعتبار ۵۶ میلیارد ریالی برای گسترش فضای آموزشی روستایی سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۱۲

مدیر آموزش و پرورش سبزوار از گسترش فضای آموزشی روستایی با اعتبار ۵۶ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ولی الله حسینی با اعلام این خبر گفت: با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و خیران، برای افزایش سرانه فضای آموزشی مدارس روستایی سبزوار، ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شد.

وی افزود: با توسعه فضاهای آموزشی روستایی، ۸۰۰ متر مربع به سرانه فضای آموزشی در روستاهای بخش های مرکزی و روداب سبزوار، افزوده شده است.

حسینی در ادامه گفت: یکی از مشکلات جدی آموزش و پرورش در سبزوار، کمبود فضای آموزشی در مدارس حاشیه این شهر است که با همیاری نهادهای اداری سبزوار، ۹ هزار مترمربع زمین برای ساخت مدرسه و فضای آموزشی در مناطق حاشیه‌ای شهر، اختصاص یافته است.

 مدیر آموزش و پرورش سبزوار همچنین اظهارکرد: با مشارکت سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری و با ورود خیران و ساخت فضاهای آموزشی، مشکلات فضای آموزشی نواحی حاشیه شهر سبزوار تا حدودی برطرف می شود.

افزون بر یک‌چهارم جمعیت ۲۶۲ هزار نفری شهر سبزوار، در مناطق حاشیه ای و سکونتگاه‌های غیررسمی سکونت دارند. حدود ۶۰ هزار دانش آموز در ۲۸۹ مدرسه شهرستان سبزوار، تحصیل می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز