خبرگزاری کار ایران

در ماه آتی محقق می‌شود:

تحویل رام دوم قطار از شرکت واگن سازی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۶۳۳

عضو و نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با بیان اینکه اکنون قطعه نخست خط 2 قطار شهری کرج با یک رام قطار فعال است گفت : رام دوم قطار شهری در ماه آتی از شرکت واگن سازی تهران به این خط ملحق خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی  اظهار داشت: پیگیری‌هایی برای خرید 7 رام قطار جدید با وزارت کشور انجام شده و این موضوع توسط مدیریت شهری در حال پیگیری است که امیدواریم هر چه سریعتر این پیگیری ها به نتیجه برسد تا مقدمه ای برای بهره برداری از خط مترو کرج باشد.

رحیمی گام بعدی  در تکمیل قطار شهری را راه اندازی ادامه خط 2 ازk تاq در پایان سال جاری عنوان کرد و گفت: توافقات نهایی برای خرید تجهیزات برقی و سیگنالینگ مورد نیاز برای راه اندازی خط 2 قطار شهری بین چهار راه طالقانی و ایستگاه شهید سلطانی صورت گرفت. 

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر با اشاره به فرایند اختصاص زمین در حاشیه دانشگاه خوارزمی برای دپو و مرکز نگهداری و تعمیرات و تجهیزات و رام های قطار شهری کرج افزود: با حمایت دولت و استانداری البرز اکنون تامین 13 هکتار زمین برای این امر در حال نهایی شدن و تحویل است که شهرداری کرج باید به فرآیند تحویل ۱۳ هکتار از دانشگاه خوارزمی و طراحی و اجرای دپوی خط سرعت ببخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز