خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

بیست و شش پروژه مقاوم سازی و بازسازی در شرکت گاز استان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۱۲۷

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در سال 1402 در مجموع بیست و شش پروژه مقاوم سازی و بازسازی در استان انجام و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه لوپ تقویتی ازنا اظهار داشت: بازسازی و تاب آوری شبکه تغذیه و توزیع گاز جهت استمرار خدمات اولویت اصلی شرکت گاز استان لرستان است. که در این راستا در سال گذشته ۸ مورد مقاوم‌سازی و بازسازی در زیرساخت‌های اداری و ۱۸مورد در تاسیسات، خطوط لوله، و تجهیزات شرکت انجام شده است.

وی افزود: مقاوم‌سازی خطوط تغذیه و توزیع در شهرستانهای معمولان و پلدختر ۹ مورد، چگنی ۷ مورد، بروجرد ۲ مورد و در مجموع ۱۸مورد انجام و همچنین دو پروژه مهم لوپ تقویتی درود، ازنا و الیگودرز بطول ۲۳ کیلومتر و لوپ تقویتی هرسین جهت پایداری گاز شهرستانهای سلسله و دلفان بطول ۱۲ کیلومتر در مرحله انتخاب پیمانکار میباشد که نقش بسیار مهمی در تامین گاز و تاب آوری شبکه در شرق و شمال غربی استان را دارد.

مدیرعامل شرکت لرستان گفت: با توجه به توسعه گازرسانی در استان و لزوم خدمات‌رسانی مطلوب و با کیفیت برنامه ریزی جهت مقاوم‌سازی و تاب آوری شبکه می‌بایست بصورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز