خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج؛

تعیین تکلیف قراردادهای تامین ناوگان ریلی خط ۲، اولویت مدیریت شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۳۹۴

شهردار کرج با اشاره به نزدیک بودن پروژه خط ۲ قطار شهری کرج به ایستگاه بهره برداری و ضرورت تکمیل آن، اظهار داشت: تعیین تکلیف قراردادهای تامین ناوگان ریلی خط ۲، اولویت مدیریت شهری است.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی در جلسه ای که در سازمان حمل و نقل ریلی به منظور رسیدگی به قراردادهای گذشته تامین ناوگان پروژه خط ۲ قطارشهری کرج با حضور محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات کاربردی شورای شهر، فرزین فرشاد، سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج، مهدی عطااللهی، مدیرکل حقوقی و امور پیمان های شهرداری کرج، عباس سعیدی کیا، سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و معاونین و مدیران حقوقی و تجهیزاتی برگزار شد، گفت: رسیدگی به قراردادهایی که زمان آنها پایان یافته ولی به سرانجام نرسیده و پیشرفت اجرایی پروژه قطار شهری جزو اولویت های مدیریت شهری به شمار می‌آید.

وی با بیان این که با کار کارشناسی و بازنگری به مسیر قراردادها می‌شود روند روبه رشدی در مسیر توسعه ناوگان ریلی پیش گرفت و مانع بروز مشکلات گذشته شد، عنوان کرد: همچنین با برنامه ریزی مناسب در قرارداد تامین و نگهداری ناوگان پروژه خط ۲ می‌توان متناسب با پیشرفت پروژه قدم های خوبی  برداشت.

شهردار کرج همچنین به تاثیر راه اندازی متروی کرج در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و صرفه جویی در زمان شهروندان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهرکرج نیز در این جلسه به حضور و نظارت شورای اسلامی شهر در پروژه خط ۲ به منظور همفکری و کمک بیشتر در راستای از بین بردن موانع و مشکلات و به سرانجام رساندن این پروژه اشاره کرد و گفت: امید است بتوانیم با بهره برداری از متروی کرج به شهروندان، خدمات مناسب تری ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز