خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران استانی و شهری کرج؛

آیین افتتاحیه ایستگاه قطار شهری "رجایی شهر" برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۴۳

استاندار البرز گفت: در کنار اعضای شورای اسلامی شهر کرج تلاش می‌کنم که ششمین دوره مدیریت شهری کرج به عنوان بهترین دوره از گذشته تا کنون باشد و بسیاری از مشکلاتی که از ادوار گذشته باقی مانده، در این دوره شورا برطرف شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم بهره برداری از ایستگاه قطار شهری رجایی شهر که روز پنجشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در محل این ایستگاه برگزار شد، ضمن تبریک هفته گرامیداشت دولت و قدردانی از دست اندرکاران این پروژه، اظهار کرد: پروژه قطار شهری کرج از آغاز تاکنون، دوره های مختلف شورای اسلامی شهر را سپری کرده و اکنون در حال بهره است.

عبداللهی گفت: امید است در این دوره شاهد تحولات بزرگی در مدیریت شهر کرج باشیم و تمامی پروژه های مغفول و باقی مانده محقق شوند.

وی افزود: اراده دولت مردمی سیزدهم بر این است که عقب ماندگی را جبران کنند و بسترهایی توسعه، پیشرفت و رضایتمندی مردم را فراهم کند.

استاندار البرز گفت: ظرف ماه های اخیر اقدامات و برنامه های ویژه ای در راستای ارتقا زیرساخت ها و سرانه های استان به ثمر نشسته و مردم شاهد پیشرفت ها هستند.

وی افزود: در جبهه های مختلف در حال تلاش هستیم تا با وفاق و همدلی حاکم، بتوانیم برنامه های بزرگی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم با توجه به اراده ای که شکل گرفته، تا دهه فجر امسال ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی را مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی افزود: طی نشستی با مسئولان مترو تهران، توافقات بسیار خوبی در راستای توسعه همکاری ها صورت گرفته و افزایش ایستگاه ها در خط گلشهر _هشتگرد و بهره برداری از ایستگاه ماموت، کاهش زمان سفرها و... از جمله آنهاست.

اعضای شورای شهر کرج از پیشرفت پروژه خبر دادند 

حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در این آیین بهره برداری از ایستگاه رجایی شهر گفت: احداث ایستگاه شهید سلطانی و اتصال ایستگاه چهارراه طالقانی به خط قطار شهری تهران با تمام توان در حال انجام است.

محمد اسدیان دبیر دوم و رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج نیز اظهار داشت: در ششمین دوره شورا بر اساس برنامه زمانبندی شده تکمیل پروژه های مترو  بویژه ایستگاه‌های دارای پیشرفت بیش از ۷۸ درصد در حال انجام است و همچنین پیشرفت ایستگاه شهید سلطانی منطبق با برنامه زمانی رصد می شود که پس از تکمیل ایستگاه و اتصال خط داخل شهری مترو به خط تهران _ کرج بخشی از اهداف حوزه حمل و نقل عمومی بویژه در حوزه قطارشهری محقق خواهد شد.

مریم قهرمانی صارم نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین نیازهای کلانشهر کرج و الویت شهروندان در حوزه مدیریت شهری، بخش حمل و نقل عمومی است که البته با استانداردها فاصله زیادی داریم و امیدواریم با توسعه زیرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل و بهره برداری از خطوط مترو در سنوات آتی، شاهد کاهش ترافیک در شهر و افزایش حس شهروندی در مردم باشیم.

حجه الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: ترافیک، یکی از معضلات اصلی کلانشهر کرج است که با تلاش همکارانمان در جهت تکمیل پروژه قطارشهری به عنوان یکی از تکنولوژیهای روز برای کاهش ترافیک، شاهد اتفاقات خوبی در شهر کرج خواهیم شد.

علی قاسم پور عضو شورای اسلامی شهر کرج به پیشرفت پروژه قطارشهری بر اساس سیاستگزاری شورای اسلامی شهر کرج اشاره و با تشکر از همکاران شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان قطارشهری کرج افزود: امیدواریم تا پایان ششمین دوره شورا قطار شهری کرج در ایستگاه شهید سلطانی به خط قطارشهری تهران_کرج متصل شود.

مجتبی حاجی قاسمی دبیر شورای اسلامی شهر کرج، گفت: عملیات عمرانی ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی در ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج آغاز شده است.

وی با عنوان اینکه ایستگاه شهید سلطانی پیشرفت قابل قبولی دارد که البته تمام عملیات عمرانی آن در این دوره شورا انجام شده است، افزود: با عزم اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و همکاران سازمان قطار شهری امیدواریم که ایستگاه شهید سلطانی در آینده‌ای نزدیک به مدار بهره‌برداری برسد و این خط بصورت عملیاتی قابلیت مسافرگیری داشته باشد که شاهد تاثیر محسوس بر کاهش ترافیک درون شهری باشیم.

ایستگاه قطار شهری "رجایی شهر"  واقع در خیابان شهید بهشتی، سه راه رجایی شهر کرج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز