خبرگزاری کار ایران

به ریاست استاندار البرز؛

کارگروه مشترک توسعه ریلی کلانشهر کرج و فردیس تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۵۰

استاندار البرز گفت: ظرف مدت کوتاهی جمع بندی صحیح از طریق کارگروه مشترک توسعه ریلی کلانشهر کرج و فردیس در خصوص انعقاد قرارداد با پیمانکار، محقق می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی انعقاد قرارداد توسعه ریلی کلانشهر کرج و فردیس که روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد از اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران کرج و فردیس خواست تا با جدیت ویژه ای نسبت به راه اندازی و توسعه قطار شهری، اقدام کنند.

وی با تشریح پیگیری های صورت گرفته استانی و ملی در خصوص این پروژه مهم و حیاتی، ادامه داد: توسعه حمل و نقل عمومی بویژه ریلی در استان از مهمترین مطالبات مردم محسوب می شود چراکه ترافیک های درون شهری بخش بسیاری از وقت و هزینه مردم را صرف می کند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه شهرداری های باید تمامی اعتبارات خود از محل ارزش افزوده را صرف پروژه های عمرانی کنند، گفت: بر این اساس شهرداری کرج مکلف است که این اعتبارات را با اولویت تکمیل قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج، هزینه کند.

وی افزود: اکنون درصدد هستیم با برنامه ویژه ای در راستای تکمیل و راه اندازی خط دو قطار شهری کرج و امتداد آن در فردیس اقدام کنیم. بر این اساس با بهره گیری از ظرفیت شرکت فراب وابسطه به قرارگاه خاتم الانبیا و آستان قدس رضوی به صورت برنامه محور و طی زمانبندی دقیق اقدام خواهیم کرد.

استاندار البرز گفت: مقرر شد ظرف مدت کوتاهی به جمع بندی صحیح از طریق کارگروه مشترک توسعه ریلی کلانشهر کرج و فردیس متشکل از مدیران و کارشناسان مربوطه در خصوص انعقاد قرارداد با پیمانکار، اهداف دنبال شود.

وی افزود: بر این اساس تکمیل حلقه میانی خطوط قطار شهری کرج و امتداد آن‌ از ایستگاه شهید سلطانی به فردیس در دستور کار قرار می گیرد.

عبداللهی گفت: باید با تعامل و همراهی و فارغ از حواشی مخرب به تکمیل این پروژه و بهره مندی و رضایتمندی مردم از این امکان مهم بپردازیم. نظارت هفتگی بر روند طراحی و اجرا نیز صورت می گیرد و تا حصول نتیجه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز