خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات؛

عملیات اجرایی احداث سالن جدید تولید در شرکت کنتورسازی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۲۲۷

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت کنتورسازی، طرح توسعه به بهره‌برداری رسید و کلنگ احداث سالن جدید تولید هم به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در ادامه برنامه‌های هفته دولت و با حضور، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح توسعه صفحات خورشیدی و عملیات احداث ۲۰ هزار مترمربع سالن جدید تولید شرکت کنتورسازی در شهر صنعتی البرز آغاز شد.

به منظور افزایش ظرفیت تولید و گسترش سبد محصولات تولیدی، خطوط تولیدی صفحات خورشیدی با ظرفیت تولیدی ۵۰۰ مگاوات در سال و خطوط تولید اینورترهای خورشیدی با ظرفیت سالانه ۵۰۰ مگاوات به بهره‌برداری رسید.

خطوط تولید اتوماتیک و رباتیک کنتورهای هوشمند، سه فاز، تک فاز، ریلی و مودم‌های مخابراتی برای اولین بار در خاور میانه (پنج خط جدید)، خطوط تولید بوردهای الکترونیکی و ماژول‌های مخابراتی(شش خط جدید) و خطوط تولید قطعه‌سازی انواع لامپ‌های فوق کم مصرف ال ای دی از پنج تا ۱۵۰ وات از دیگر محورهایی بود که به بهره‌برداری رسید.

همچنین خطوط تولید تمام اتوماتیک انواع لامپ‌های فوق کم مصرف از پنج تا ۱۵۰ وات، خطوط تولید تمام اتوماتیک ریسه‌ای روشنایی ال ای دی، افزایش ظرفیت تولید واحد تزریق پلاستیک با تجهیز ۳۰ دستگاه از ۱۶۰ تا ۳۵۰ تن و خطوط تولید کنتورهای هوشمند آب و گاز هم به بهره‌برداری رسید.

در کنار این طرح‌ها به طور همزمان جشن احیای ۹۲ واحد صنعتی استان قزوین هم برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز