خبرگزاری کار ایران

اجرای مراسم کلنگ زنی احداث کارخانه آرد در بخش سیلوانای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۰۴۶

همزمان با هفته دولت مراسم احداث کارخانه آرد و سیلوی ذخیره سازی غلات در منطقه سیلوانای ارومیه به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته دولت مراسم احداث کارخانه آرد و سیلوی ذخیره سازی غلات با حضور سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه،سران عشایر  در منطقه سیلوانای ارومیه به زمین زده شد.

در این مراسم سید ریاس الدین برزنجی خیر و سرمایه گذار این مجموعه گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریال احداث می شود.

وی افزود: با بهره برداری از این کارخانه سالانه ۴۵ هزار تن آرد تولید می‌شود.

برزنجی ادامه داد: همچنین سیلوی این مجموعه ظرفیت نگهداری ۳۰ هزار تن غلات را دارد.

این خیر با اشاره  به ظرفیت بالای منطقه سیلوانا از لحاظ کشاورزی،دامپروری و نیروی کار گفت: این چهارمین پروژه است که در این منطقه سرمایه گذاری می‌شود.

برزنجی تصریح کرد: در مجموعه خدمات رفاهی  که در سال ۹۸ از سازمان خصوصی سازی خریداری شد نزدیک به ۱۰۰ نفر از اهالی همین منطقه مشغول بکار هستند.

وی خاطر نشان کرد: سیلوانا به واسطه منطقه مرزی بودن کمتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است ولی باید گفت که این منطقه به برکت حضور نیروهای امنیتی از امنیت کامل برخوردار بوده و با آغوش باز از سرمایه گذاران استقبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز