خبرگزاری کار ایران

مصدوم شدن محیط بان سبزواری حین تعقیب شکارچیان غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۵۴۷

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از آسیب و جراحت محیط بان سبزوار در اجرای قانون شکار و صید و رصد شکارچیان غیر مجاز خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی اله پور در این خصوص افزود: موتور سیکلت "کاظم برهانی" محیط بان پناهگاه شیر احمد سبزوار، در حین انجام ماموریت و تعقیب شکارچیان واژگون و وی دچار شکستگی پا و مصدومیت از ناحیه دست شد.

وی ادامه داد: حوالی ساعت۲۲ شب گذشته محیط بانان پاسگاه محیط بانی "ضامن آهو" واقع در پناهگاه حیات وحش "شیر احمد" متوجه حضور شکارچیان غیر مجاز موتورسوار در منطقه شده و بلافاصله عازم محل حضور شکارچیان شدند که شکارچیان به محض رؤیت محیط‌بانان فرار کردند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: محیط‌بانان برای شناسایی متخلفان به منطقه رفته بودند که یک شکارچی با روشن کردن پروژکتور به سوی چشمان یکی از محیط‌بانان باعث شد، کنترل خود را از دست داده از مسیر خارج و به تپه کنار راه بین مزارع برخورد کند.

اله پور افزود: متأسفانه در این حادثه محیط‌بان برهانی از موتور واژگون و از ناحیه پا دچار شکستگی و مصدومیت شد، که بلافاصله طی تماس تلفنی با اورژانس، به بیمارستان برای مداوا اعزام شد و در حال حاضر شرایط عمومی وی مساعد و تحت درمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز