خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

رویداد استارت‌آپی در بنیاد شهید قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۰۳

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایثارگران در فراخوان چهارمین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا، سمیه اسمعیلی گفت: فراخوان چهارمین رویداد استارت‌آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر در محورهای فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های رایانه‌ای، خدمات آموزشی، خدمات اداری و حقوقی در سازمان، سلامت منتشر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: مراقبت‌های سالمندی و امور جانبازان، امداد و نجات، گردشگری و هتلداری، بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی و دامداری، اشتغال، مسکن (ساخت، بهره‌برداری و هوشمندسازی)، نفت و انرژی‌های تجدیدپذیر، لجستیک (دریایی، زمینی و هوافضا) و تجهیزات پزشکی – امداد و نجات از دیگر محورهای این رویداد است.

وی عنوان کرد:  ایثارگران تا سی‌ام شهریور ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را با مراجعه به دفتر دانش‌پژوهان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارسال کنند.

اسمعیلی ادامه داد: طرح‌ها و ایده‌های جامعه ایثارگران ضمن معرفی به مراکز رشد دانشگاه‌ها، پارک‌های فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، توسط داوران بررسی می‌شود و از برگزیدگان با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

این مسئول گفت: این فراخوان با هدف توانمندسازی استارت‌آپ‌ها تا سطح تجاری و تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان، شناسایی و معرفی نخبگان برتر شاهد و ایثارگر به جامعه و فعال‌سازی خانه‌های خلاق و نوآوری برگزار شده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی، توانمندسازی جامعه هدف در راستای ایده‌پردازی با تاکید بر نوآوری و فناوری، توانمندسازی در حوزه تجاری‌سازی ایده‌ها و توسعه کسب و کار، کاهش ریسک و افزایش احتمال موفقیت، پرورش ایده‌های خام در راستای پذیرش در پارک علم و فناوری و اکوسیستم فناوری کشور و توانمندسازی افراد جویای کار با هدف جذب در بازار کار از دیگر اهداف این فراخوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز