خبرگزاری کار ایران

دستیار ویژه رئیس جمعیت هلال‌احمر:

مسئولان در شرایط کنونی باید در خدمت به مردم تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۷۳

دستیار ویژه رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: شهید ابوترابی به همه مسئولان سفارش می‌کرد که در مقابل مردم پاک و خدمت‌گزار باشند تا خداوند از آن‌ها راضی باشد، امروز در این شرایط سخت که دشمنان یاس و ناامیدی را در دل مردم به وجود می‌آورند می‌طلبد همه مسئولان این ‌چنین باشند.

به گزارش ایلنا، همزمان با ۲۶ مرداد ماه، سالروز گرامیداشت ورود آزادگان به کشور، مراسم «الماس‌های درخشان» با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن (29 فروردین) لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد.

سعید اوحدی در این مراسم، گفت: حضور در برنامه‌هایی مانند الماس‌های درخشان می‌تواند بصیرت انسان‌ها را نسبت به انتخاب صحیح ارتقا دهد تا در بزنگاه‌های حساس که انتخاب بین حق از باطل است، درست تصمیم بگیرند.

دستیار ویژه رئیس جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: انتخاب صحیح در سعادتمندی نقش دارد و می‌تواند انسان‌ها را به‌ جایی برساند که تبدیل به الگو شوند، مانند آزادگان و شهدا و بازماندگان‌شان که با درست انتخاب کردن، الگو شدند.

وی افزود: اگر انسان‌ها مانند شهید ابوترابی درست انتخاب کنند به کمال الهی و سپس مقام شهادت خواهند رسید.

اوحدی با بیان اینکه انتخاب‌های شهید ابوترابی در سخت‌ترین لحظات زندگی بود، گفت: این لحظه‌ها در همه فرهنگ‌نامه‌ها به بن‌بست‌ معنا می‌شود ولی این شهید بزرگوار در مسیر رشد و کمال خود بهره برد.

این مقام مسئول افزود: امروز آحاد جامعه به تاسی از سبک زندگی الماس‌های درخشان می‌توانند درست انتخاب کردن را بیاموزند و در مسیر الهی حرکت کنند تا عاقبت به‌خیر شوند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با آزادگان یادآور شد: الماس مقاوم‌ترین عنصر در عالم خلقت است، همچنین نوع هندسی شکل‌گیری گروه‌های کربن الماس، بالاترین میزان در انعکاس نور و پرتوافکنی را دارد به همین دلیل رهبری آزادگان را به الماس‌های درخشان لقب دادند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام سید محمدحسین ابوترابی‌فرد برادر سید آزادگان، شهید سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد به روایتگری از برادر شهیدش پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز