خبرگزاری کار ایران

با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان صورت گرفت؛

نخستین نشست اتاق فکر و گفت‌‎و گو در فرمانداری البرز

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۳۹۱

فرماندار البرز گفت: به دور از جناح‌بندی و حواشی با شناسایی و ارائه راهکار در مسیر حل مسائل و چالش ها گام برداریم.

به گزارش ایلنا از قزوین، رضا گروسی، فرماندار شهرستان البرز در اولین نشست اتاق فکر و گفت و گوی شهرستان درباره تشکیل این جلسات گفت: در سایه تضارب افکار و عقاید، جامعه پویا در مسیر رشد و ترقی قرار می‌گیرد از این رو راه‌اندازی این اتاق می‌تواند نقش بسزایی در توسعه  بخش‌های مختلف جامعه داشته باشد.

فرماندار البرز بر شکل گیری سریع کمیته‌های زیر مجموعه این اتاق تاکید کرد و افزود : پویایی جلسات و خروجی اجرایی این نشست ها  کمک شایانی به تسریع و حل مشکلات می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نظرات کارشناسی و علمی مطابق با قانون را از مشخصه‌های مهم برای اجرایی کردن مصوبات اتاق فکر عنوان کرد و گفت : هدف از تشکیل اتاق فکر ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم است تا تمامی منافع مردم و شهرستان در درازمدت در نظر گرفته شود .

گروسی نتایج و خروجی اتاق‌های فکر و اندیشه را بهبود وضعیت شهرستان در عرصه‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: نتایج  اجرایی در صورتی که واقع‌بینانه، با تکیه بر مقدورات، بر اساس اطلاعات واقعی و با توجه به قانون حاصل شود، کارایی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز