خبرگزاری کار ایران

"مرتضی شایق" عضو شورای شهر یزد درگذشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۶۸

مرتضی شایق؛ عضو ادوار مختلف شورای شهر یزد، بامداد امروز درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مرتضی شایق نماینده ادوار مختلف شورای شهر یزد و شهردار اسبق یزد بود که در دوره ششم شورا هم با حضور در عرصه انتخابات، توانست با رأی مردم وارد صحن شورا شود.

وی ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

این دومین عضو شورای شهر یزد است که در طول عمر شورا جان خود را از دست داده و پیش از این نیز غلامحسین دشتی؛ رئیس سابق شورای ششم به دلیل شیوع کرونا و ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این عضو شورای اسلامی شهر یزد امروز جمعه ۲۰ مردادماه از ساعت ۱۷ از مسجد حجت مریم آباد واقع در بلوار دهه فجر به سمت امامزاده سید نصرالله انجام می‌شود.

وی در دوره اول انتخابات شورای شهر به‌صورت مستقل ثبت‌نام کرد و به شورای شهر راه یافت و به سمت رئیس شورای شهر یزد نیز انتخاب شد.

شایق در دور دوم انتخابات شورای شهر نیز با رأی مردم در این شورا حضور داشت. وی در این مقطع با رأی اعضای شورای شهر یزد به‌عنوان شهردار یزد انتخاب شد و در زمان شهرداری خود طرح‌های عمرانی نظیر پیگیری احداث میادین شهدای محراب، باهنر، امام حسین (ع)، امام علی (ع) و... را در کارنامه خود دارد.

وی در دوره‌های سوم، چهارم، پنجم و فعلی شورای اسلامی شهر یزد با رای مردم به عضویت شورا درآمد.

شایق همچنین معاونت بهره‌برداری شرکت آبفا یزد، مسئول راه روستایی جهاد سازندگی استان یزد، مسئول جهاد شهرستان یزد، مسئول جهاد شهرستان مهریز مسئول کمیته عمران جهاد سازندگی هرمزگان، بخشدار بخش خضر آباد و مدیرعامل شرکت دهیاری‌ها و... مشغول به فعالیت بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز