خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش بیش از ۸۰ هکتار فضای سبز و به سرانه فضاهای سبز یزد / واگذاری ۸ هکتار زمین برای ایجاد بوستان شهری به شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۹۴

نائب رئیس و سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به تصمیم‌گیری‌های مهم در جهت افزایش نشاط و شادابی شهر و شهروندان گفت: مقرر شد بیش از ۸۰ هکتار فضای سبز و بوستان به سرانه فضای سبز و تفرجگاه شهر یزد افزوده شود.

حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر یزد کمبود سرانه تفرجگاه و فضای سبز شهر است که در سال جاری توجه بیشتری به آن صورت گرفته و وضعیت مطلوب تری در این زمینه در پیش خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه علنی شورا با حضور استاندار و طرح موضوعات در این خصوص افزود: در جلسه‌ای که با حضور استاندار یزد و مدیران مربوطه در صحن علنی شورا برگزار شد مقرر گردید ۵۷ هکتار زمین جنب پردیس زندگی برای ایجاد بوستان بزرگ شهری در اختیار شهرداری قرار گیرد.

سخنگو و نایب رئیس شورای شهر یزد افزود: همچنین ۸ هکتار از زمین هایی که در منطقه قاسم آباد در اختیار راه آهن است برای ایجاد بوستان شهری به شهرداری واگذار می‌شود.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: همچنین مقرر شد زمینی به وسعت ۱۰ هکتار در محله اسکان که در اختیار مدیریت بحران است نیز برای فضای سبز و بوستان در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تصمیم دیگر این بود که فضاهای سبز ادارات بلوار داشنجو و کارخانه نوآوری درخشان در خیابان چمران  جهت ایجاد فضای سبز و پیاده راه حاشیه یلوار در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

نایب رئیس شورای شهر اظهار داشت: با تصمیماتی که اتخاذ شد بیش از ۸۰ هکتار فضای سبز و بوستان به سرانه فضای سبز و تفرجگاه شهر اضافه خواهد شد تا مورد استفاده عموم شهروندان در نقاط مختلف شهر قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز