خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر یزد خبر داد؛

ساماندهی کیوسک های سطح شهر در آینده ای نزدیک/ ایجاد بازارچه جدید در محدوده پارک مهرآوران

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۷۸۷

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: کیوسک های موجود در شهر یزد زیبنده شهر میراث جهانی نیست و باید جمع آوری و ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، فاطمه زارع در جلسه خدمات شهری شهرداری و سازمان مشاغل اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، در سطح شهر یزد ۲۷ کیوسک موجود است که در جلسات قبل مقرر شد ۸ کیوسک توسط سازمان مشاغل و ۱۹ کیوسک توسط بخش مالی اقتصادی و حقوقی شهرداری رصد و آخرین وضعیت این کیوسک ها جهت اخذ تصمیم برای ساماندهی در کمیسیون خدمات شهری شورا مطرح شود.

وی ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده توسط سازمان مشاغل، سه کیوسک موجود در سطح شهر با سازمان ها قرارداد دارند، در خصوص پنج کیوسک دیگر نیز قرار دادی اخذ نشده و بلاتکلیف هستند به همین دلیل از سوی سازمان مشاغل شهری جهت تعیین تکلیف، اخطار ارسال شده است.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورا ادامه داد: به طور کلی ضرورت دارد طبق دستورالعمل شهرداری و برای حفظ زیبایی بصری شهر، باید تمام کیوسک های موجود درسطح شهر جمع آوری شود و بعد از جمع آوری باتوجه به شیوه نامه، در معابری که نیاز به کیوسک هست با کاربری مشخص و با جلوه بصری مناسب احداث شود.

زارع در خصوص پنجشنبه بازار یزد نیز گفت: با توجه به دیداری که با غرفه داران پنج شنبه بازار صورت پذیرفت و دغدغه ای که آنها داشتند یکی از مسائل اصلی این بازار ها و غرفه داران، تراکم زیاد غرفه ها در کنار هم است به همین دلیل و در راستای حمایت از اینگونه مشاغل، مقرر شد مکانی در محدوده پارک مهرآوران در نظر گرفته شود تا بخشی از این غرفه ها به آنجا انتقال یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز