خبرگزاری کار ایران

افزایش محدوده شهر یزد با هدف خدمات دهی به مناطق کم برخوردار/اجرای عملیات عمرانی خیابان حضرت خدیجه در انتظار تملکات و آزادسازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۱۵۴

افزایش محدوده شهر با هدف خدمات دهی به مناطق حاشیه ای و تلاش برای تملک و آزادسازی در راستای احداث یک خیابان برای کاهش بار ترافیکی از جمله موارد مطرح شده اعضای شورا در دیدار با شهرداران مناطق مختلف شهر یزد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی اعتباری؛ رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در صدد هستیم بخشی از حاشیه شهر که در آن مناطق مسکونی ایجاد شده است به محدوده شهر یزد اضافه شود اظهار داشت: با ورود این مناطق به حریم شهر، از سوی شهرداری، نظارت و خدمات شهری به این مناطق صورت می‌پذیرد.

به گفته وی، در راستای گسترش خدمات رسانی به همشهریان و انجام برنامه ریزی بهتر شهری، ارتقاء بهداشت محیط و سلامت شهروندان، محدوده شهر افزایش می یابد و مناطق متراکمی مانند؛ پردیسان (اسکان)، طوبی، اندیشه، اکرمیه و قسمت های جنوبی بلوار جمهوری به محدوده شهر اضافه خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد افزود: این مناطق در مقایسه با دیگر مناطق شهر از خدمات دهی شهری کمتری برخوردار هستند و همین موضوع موجب گلایه مندی شهروندان ساکن در این مناطق شده است، امید است ورود مناطق مذکور به محدوده شهر و خدمات دهی مناسب شهرداری، رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

اجرای عملیات عمرانی فاز دوم خیابان حضرت خدیجه (س) در انتظار تملکات و آزادسازی

محسن ابوترابی؛ عضو شورای شهر یزد هم گفت: یکی از مطالبات و درخواست شهروندان، تکمیل خیابان حضرت خدیجه (س) است اما متأسفانه تملکات باقی مانده موجب تأخیر در احداث فاز دو این خیابان شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه فاز اول خیابان حضرت خدیجه (س) به اتمام رسیده است، برای تملکات و آزادسازی های باقی مانده بودجه در نظر گرفته شود و در اسرع وقت عملیات عمرانی فاز دوم این خیابان اجرا شود.

 به گفته ابوترابی، اگر عملیات عمرانی فاز دوم به طور کامل صورت پذیرد سال آینده این خیابان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین خیابان حضرت خدیجه (س) دو بلوار شهید عابدی و بلوار خلیل حسن بیگی را به بلوار پاکنژاد متصل می‌کند و کاهش بار ترافیکی در محور مرکزی شهر را به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا، خیابان حضرت خدیجه (س) از محله‌های اهرستان و خیابان شهید خلیل حسن بیگی یزد عبور می‌کند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز