خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر خبر داد؛

نصب سیستم مولتی مدیا برای ناشنوایان و نابینایان در تمامی اتوبوس‌های شهر یزد/ ساماندهی ۴۷۵ سرپناه در ایستگاه های اتوبوس مناطق پنج گانه شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۱۸۰

رئیس شورای شهر یزد از نصب سیستم مولتی مدیا برای اطلاع رسانی به ناشنوایان و نابینایان در تمامی اتوبوس های شهر یزد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، عزیزالله سیفی در جلسه علنی شورا و به مناسبت هفته حمل و نقل از خرید تعدادی ون، تاکسی و اتوبوس برای رفاه در رفت و آمد شهروندان یزدی با مصوبه شورای ششم شهر یزد خبر داد.

وی ادامه داد: ۹۵ دستگاه ون تاکسی برای پیوستن به ناوگان تاکسی درونشهری با یارانه دولتی به مبلغ ۴۱۰میلیارد ریال و ۲۹ دستگاه اتوبوس جدید برای پیوستن به ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

رئیس شورای شهر یزد عنوان کرد: تجهیز، رنگ آمیزی، تکمیل و بازسازی تمامی پایه های درونشهری، نصب ۱۲۵ عدد ایستگاه سرپناه در مناطق کمتر برخوردار با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، نوسازی بیش از ۱۷۰ دستگاه تاکسی از سال گذشته از جمله اقدامات در دستور کار است.

وی اضافه کرد: نصب دستگاه پوز برای تمامی اتوبوس ها جهت رفاه مسافران در پرداخت کرایه، نصب تعداد ۶۲۵ عدد تابلو اتوبوس در ایستگاه های اتوبوس سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال و  همچنین رنگ آمیزی تعمیر و رفع عیب ۴۷۵ عدد سرپناه در ایستگاه های اتوبوس مناطق پنج گانه شهرداری از دیگر برنامه و اقدامات سازمان حمل و نقل شهری شهرداری یزد است.

وی، از آغاز عملیات اجرایی نصب سیستم مولتی مدیا برای اطلاع رسانی به ناشنوایان و نابینایان بر روی اتوبوس های بخش خصوصی با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال نیز خبر داد.

رئیس شورای‌  شهر یزد در پایان افزود: همچنین در هفته حمل و نقل مسابقات جام فوتسال ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی برای تزریق شادی و نشاط به رانندگان برگزار شد که این مسابقات در رشته های مختلف در طول سال برای رانندگان حوزه حمل و نقل برنامه ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز