خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر یزد مطرح کرد؛

نارضایتی یزدی ها از کارکنان شهرداری/ضرورت رسیدگی به گلایه مردم و جلب رضایت شهروندی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۰۸۶

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه مدیران شهرداری باید بر رفتار و فعالیت کارکنان حوزه خود، نظارت کافی داشته باشند گفت: نارضایتی مردم از رفتار کارکنان شهرداری مشهود است و مردم گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدباقر پارسائیان اظهار داشت: طی بازدیدی که در چند ماه اخیر در شهرداری مناطق صورت گرفت از مشاهده رفتار کارکنان شهرداری در حوزه های مختلف با شهروندان مشخص شد که در حوزه های شهرسازی، عمران و خدمات شهری، مردم از رفتار و عملکرد کارکنان گلایه مند هستند.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع باید به طور جدی توسط مسئولان و مدیران مربوطه شهرداری رسیدگی و مورد تذکر قرار گیرد افزود: مسائل مردم در حوزه شهرداری تا حد امکان در شهرداری مناطق حل شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: رفتار و عملکرد مناسب بدین معنا است که حتی اگر کار شهروندی به علت مغایرت با قانون انجام نشد، وی راضی از شهرداری خارج شود و با برخورد مناسب و تشریح علت انجام نشدن درخواستش به دلیل مغایرت با قانون، رضایت ارباب رجوع جلب شود.

پارسائیان با بیان اینکه مناطق شهرداری می بایست در بحث انجام خدمات شهری در همه حوزه ها از جمله شهرسازی، عمران و خدمات شهری به صورت مستقل عمل کنند عنوان کرد: باید تا حد امکان فعالیت های شهری تحت نظارت شهردار منطقه انجام شود و به شهرداری مرکزی منتقل نشود تا شهروندان برای پیگیری مسئله خود در صف انتظار نمانند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز