خبرگزاری کار ایران

نماینده شورای شهر یزد:

جلوگیری از ترافیک پایان سال در پروژه‌ها/ تلاش شورا و شهرداری توزیع مناسب و عدالت محور خدمات است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۶۹۱

نماینده شورای اسلامی شهر یزد گفت: در شورا تصمیم گرفته شد آغاز به کار پروژه ها از ابتدای سال شروع شود تا با ترافیک افتتاح پروژه ها در روزهای پایان سال مواجه نشویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدمهدی نیکو نژاد در نشست علنی شورای شهر اظهار داشت: بر اساس نظارت‌ها و پیگیری‌هایی که هر هفته در روزهای سه شنبه در منطقه ۳ انجام می شود سعی شده است که پروژه ها با سرعت، دقت و کیفیت بالا به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه هایی در روز اول مرداد ماه همزمان با شب عید مباهله پیامبر اکرم (ص) افتتاح می شود که با برنامه های فرهنگی متنوعی همراه است و در این مناسبت تعدادی از پروژه ها به بهرهبرداری و تعدادی نیز اجرای فعالیت های عمرانی آن آغاز می شود.

نیکونژاد اضافه کرد: سه پروژه بزرگ فضای سبز و پارکینگ درون محله ای مسجد کریم اهل بیت، مخزن آب بلوار آیت الله خاتمی، پارکینگ درون محله ای شهرک رزمندگان یزد با وسعت 6 هزار متر، با توجه به ازدحام موجود در این منطقه بدلیل وجود ادارات متعدد در این موقعیت، در روز مباهله افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نماینده شورای اسلامی شهر در منطقه سه شهرداری یزد با اشاره به اتمام عملیات زیر سازی و آسفالت خیابان طلوع در محله قاسم آباد عنوان کرد: با توجه به اینکه این محدوده سالها آسفالت مناسب نداشت به همت سازمان عمران و پیگیری معاونت عمرانی و زیر بنایی اقدام شده و بخشی از بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی نیز به تناسب آزاد سازی هایی که صورت گرفته، زیرسازی و روکش آسفالت آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش شورا و شهرداری توزیع مناسب و عدالت محور خدمات است بیان داشت: در صدد هستیم با دو مالکی که در این محل هستند به توافق برسیم تا بتوان از ابتدا تا انتها عملیات آزادسازی این بلوار انجام شود.

عضو شورای شهر افزود: بدستور استاندار باید فضای سبز در حاشیه ریل آهن در محله قاسم آباد هم آزاد شود که سرانه فضای سبز شهر یزد افزایش یابد و در حال پیگیری و رایزنی این موضوع هم هستیم.

نیکونژاد گفت: ساماندهی بوستان پرستار، پارک تلاش، میدان شهید الله دادی و آماده سازی گذر فرهنگی مذهبی کوچه ۱۹ پاسداران و ... پروژه هایی هستند که در دستور کار شهرداری از اول مردادماه قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز