خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد خبر داد؛

بیش از دو هزار معبر در شهر یزد نیاز به نامگذاری یا تغییر نام دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۳۹۶

رئیس شورای شهر یزد گفت: این مسئله که المان‌های شهری با اسامی سنخیت ندارد مورد تایید است و برای ساماندهی به این مهم نیز برنامه‌هایی در دست تدوین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، عزیزالله سیفی با اشاره به اینکه نامگذاری معابر سطح شهر نیاز جدی به ساماندهی دارند، اظهار داشت: با توجه به نابسامانی‌های موجود در این زمینه، پایش اطلاعاتی صورت گرفت که منجر به تغییر نام در برخی از معابر شد.

وی افزود: مسئله مهم این است که ۲ تا ۳ هزار معبر در شهر، نیاز به نامگذاری و یا تغییر نام دارند زیرا آشفتگی نام‌گذاری در محلات بسیار زیاد است.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: برخی از اسامی در یک خیابان مشابه یکدیگرند و تنها در یک کلمه تفاوت جزئی دارند اما هیچ یک از آن‌ها را نمی‌توان تغییر داد زیرا مردم آن ناحیه سال‌ها با این اسامی آدرس‌دهی کرده اند.

سیفی با بیان اینکه ساماندهی اسامی منطقه آزادشهر رو به اتمام است، ادامه داد: تلاش داریم تا با کمترین هزینه بیشترین ساماندهی را انجام دهیم و امید است که مردم همکاری کنند.

وی افزود: در زمینه تابلوهای سطح شهر آیین‌نامه‌ای تدوین شده که منتظر تایید در کمیسیون خدمات و کمیسیون فرهنگی است و پس از تایید به سمت اجرایی شدن آیین‌نامه تابلوهای پزشکان، وکلا و ... در سطح شهر حرکت خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به عدم سنخیت اسامی با المان‌های شهری گفت: برای ساماندهی به این مهم هم اقداماتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز