خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر یزد خبر داد؛

آمادگی ۸۵۰ نیروی شهرداری برای انجام خدمات

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۲۹

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد گفت: دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری در ماه محرم و هنگام مراسم عزاداری به صورت آماده باش در خدمت شهروندان هستند و بیش از ۸۵۰ نیرو در سطح شهر برای خدمات رسانی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، فاطمه زارع در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری اظهار داشت: حفظ ایمنی شهر یکی از الویت های مدیریت شهری در ایام محرم است و سازمان آتش نشانی شهرداری مقرر شد در برنامه های عزاداری پرجمعیت مستقر باشد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

وی در راستای حفظ بهداشت عمومی شهر و برگزاری مراسم عزاداری باشکوه با تأکید بر این‌ که پاکیزه نگه‌داشتن شهر بدون همراهی و همکاری مردم امکان‌پذیر نیست گفت: عوامل اجرایی و نظارتی حوزه خدمات شهری مناطق پنجگانه شهرداری همزمان با آغاز ماه محرم و با هدف حفظ بهداشت شهروندان و پاکیزه نگهداشتن معابر سطح شهر با تمام توان در خدمت عزاداران حسینی هستند.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری افزود: همچنین هماهنگی لازم برای جمع آوری و حمل پسماند های تر و خشک تولید شده به صورت مستمر و در طول شبانه روز در دستور کار سازمان پسماند شهرداری قرار گرفته است.

زارع بیان کرد: شهرداری با نصب بنر با مضامین ماه محرم در نقاط مختلف شهر و سیاه‌پوش کردن فضاهای شهری، چهره شهر را برای حضور دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آماده نموده است

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری و همیاری  شهروندان در این ایام، شاهد برگزاری هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر آیین‌های عزاداری ماه محرم به‌ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز