خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری خراسان رضوی:

حمایت از سرمایه گذاری مشروع باید اولویت دستگاه‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۸۵۳

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: امیدوارم همه دستگاه ها همچون دستگاه قضایی، یکی از اولویت های‌شان، موضوع کارآفرینی، تولید و حمایت از سرمایه گذاری مشروع باشد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رنگ و پلاستیک مشهد، ضمن اعلام این مطلب افزود: خوشحالم که این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است که این ماحصل تلاش فعالان و مدیران انجمن پلیمر و اتحادیه های تخصصی مربوطه در استان خراسان رضوی و شرکت برگزار کننده نمایشگاه است.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی بابیان اینکه این نمایشگاه با همدلی این همراهان برگزار شد و خوشبختانه با استقبال خوبی از سراسر کشور نیز مواجه شده است، تصریح کرد: این مشارکت، اتحاد و همدلی واحدهای تولیدی که کارشان کاملا به هم‌ مرتبط است و یکدیگر را پوشش می دهند، می تواند بسیار به تولید داخلی کمک کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت از سرمایه گذاری مشروع در استان و در کشور می توان گفت در حوزه های صنعتی و کارآفرینی، پیشگام و پیشتاز هستیم و این در حالیست که یکی از اولویت های ما در دادگستری استان، حمایت از سرمایه گذاری است.

مرتضوی با اشاره به اینکه جلسات مختلفی تشکیل و شیوه های مختلفی اتخاذ می شود که این حمایت صورت بگیرد، اظهارداشت: یکی از این شیوه ها بازدید است و از این روطی سال گذشته، هیات اندیشه ورز را در حوزه پلاستیک جات تشکیل داده ایم که آسیب شناسی های لازم را نیز انجام‌ داده و موارد را برای پیگیری و رفع مشکلاتشان شناسایی می کنند.

وی افزود: پس از شناسایی این موارد، راهکارهای پیشنهادی ارائه می شود تا آن ها رابه نتیجه برسانیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد:نمی گویم صد در صد موفق بوده ایم اما همه تلاش هارا معطوف کرده ایم که مشکلات شان را به حداقل برسانیم. یعنی آن که بتوانند توسعه، پیشرفت و رشد داشته باشند لذا سعی شده است ،تورم را مهار کنیم‌ وجلوی واردات را بگیریم‌ و حتی در حوزه صادرات گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز