خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان خبر داد؛

مشکلات معدنی ۴ شهرستان خراسان رضوی برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۱۵۸

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی گفت: با استفاده از ظرفیت شورای عالی معاون و دستگاه قضایی، مشکلات معادن ۴ شهرستان استان برطرف شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر مرتضوی در بازدید از نمایشگاه سنگ مشهد اظهار داشت: توفیقی دست داد تا در ماه مبارک ذی الحجه مصادف با اعیاد این ماه از نمایشگاه بین المللی مرتبط با سنگ و صنایع وابسته به آن در خراسان رضوی بازدید کنیم. خوشبختانه ۶۵ شرکت از ۱۲ استان در این نمایشگاه شرکت کردند و طبق آمارها خراسان رضوی مصرف کننده ۳۰ درصد سنگ کشور است و یکی از محصولات زیر بنایی و کالاهای بسیار استراتژیک که می تواند هم در حوزه صادرات موثر باشد و هم بهره مندی از کشور های اسیا میانه که خوشبختانه این تعامل و همکاری منطقی برقرار شده است. 

وی ادامه داد: یقینا فعالان این حوزه مشکلاتی هم دارند که باید تلاش کنیم این مشکلات را حل کنیم. در بازدید از نمایشگاه  با بعضی از استان های کشور هماهنگ شد تا دوستانی که به این استان ها سفر می کنند با رویکرد حمایت از سرمایه گذاری مشروع و تولید با توجه به تحقق شعار سال گام های اساسی را بردارند.

قائم مقام ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی بیان کرد: به تمام دوستانی که اینجا مشغول فعالیت هستند تاکید شد تا اگر مشکلاتی دارند به ما مراجعه کنند تا ما بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. برخی هماهنگی هایی نیز باید بین خود تشکیلات از جمله محیط زیست، میراث فرهنگی و شهرداری حوزه زمین و مسکن به وجود آید. 

مرتضوی گفت: ما در استان یک شورای عالی معادن داریم که به ریاست استاندار تشکیل می شود و یکی از اعضای اصلی آن از حوزه دادستانی ما بوده و با همین رویکرد حمایتی در جلسات شرکت می‌کنند و تلاش ما این است که مشکلات فراروی معدن را برطرف کنیم. 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی افزود: اخیرا هم یک آسیب شناسی در حوزه معادن داشتیم و توانستیم در ۴ شهرستان که ما معدن داشتیم و مشکلاتی نیز وجود داشت نه تنها با بهره مندی از ظرفیت شورای عالی معادن، بلکه با همکاری خود دستگاه قضایی در شهرستان تربت جام، رشتخوار، کوهسرخ و شاندیز این مشکلات را حل کنیم.

وی در پایان گفت‌: باید یک هماهنگی اساسی و هم افزایی بین دستگاه های دولتی بوجود بیاد تا بتوانیم شاهد ارز اوری و کمک این صنعت در کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز