خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان:

ناهماهنگی بین دستگاه‌ها نرخ رشد جرایم را در قزوین افزایش داده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۴۶

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: افزایش نرخ رشد جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی که امنیت استان را نیز دچار چالش کرده، حاکی از برخی ناهماهنگی‌ها و عدم تعاملات بین بخشی از سوی دستگاه‌های مسئول است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، علی فولیان در سومین نشست کمیته استانی هماهنگی پیشگیری از سرقت استان با تاکید بر اجرای دستورالعمل‌ها و وظایف و تکالیف تمام دستگاه‌ها در خصوص نحوه مقابله و پیشگیری از بزه سرقت از همه مدیران درخواست کرد در حوزه مسئولیت خود از حیث تامین امنیت دستورالعمل‌های مطرح شده را ملاک عمل قرار دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین عنوان کرد: همه مسئولین در تمام قوای سه‌گانه در جهت ارتقاء امنیت عمومی مسئولیت دارند و موظف‌اند با توجه به ریشه‌های جرایم، خاصه ریشه‌های بزه سرقت، دلایل بروز این معضلات را علت‌یابی و آسیب‌شناسی کرده و با یک برنامه‌ریزی دقیق و حرکت دست جمعی و مشارکتی در جهت حل مسائل اقدام کرده و راهکارهای لازم در جهت رفع آن‌ها را ارائه کنند.

این مقام قضایی استان قزوین با اشاره به آمار سرقت در استان قزوین؛ ارتقاء امنیت و کاهش رشد جرایم و آسیب‌های اجتماعی را نیازمند عملکرد مسئولانه و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های متولی‌امر دانست و ادامه داد: مسئولانه عمل کردن مستلزم آن است که در ابتدای امر شناخت درست و دقیقی از وظایف خود داشته باشیم و سپس تکالیف خود را درست، قاطع و به موقع اجرایی کنیم.

فولیان گفت: به صرف گفتار و صدور دستور، سطح جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش پیدا نمی‌کند، بلکه در میدان عمل باید اقدامات ملموس صورت گیرد و دستگاه‌ها باید قبول مسئولیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز