خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان قزوین:

ارتقاء شاخص‌های امنیت عمومی مطالبه مردم اقبالیه از مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۸۶

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: ارتقاء شاخص‌های امنیت عمومی مطالبه مردم اقبالیه از مسئولان دستگاه قضایی است.

به گزارش ایلنا، علی فولیان در دیدار مسئولان دستگاه قضای استان با مردم شهر اقبالیه گفت: ضرورت پاسخگویی به موقع مسئولان، رفع مشکلات اقتصادی، نظارت بر عملکرد مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی، ساماندهی مراکز خرید و فروش اموال مسروقه، تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی و نبود درمانگاه مناسب از جمله مهمترین دغدغه‌های مردم این شهر است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین حضور بی واسطه و چهره به چهره مسئولان در مساجد و در میان مردم و استماع دغدغه‌ها و مشکلات و درخواست‌های آنان را لازم و ضروری دانست.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا با حضور مستمر و مداوم در مساجد و بهره‌مندی بیشتر از امور عبادی و معنوی، از مساجد برای حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم کمک گرفته شود و با انجام ملاقات‌های بدون واسطه با مردم در حل و گره‌گشایی از امورات و مسائل قضایی آن‌ها در حیطه اختیارات قانونی، استفاده حداکثری شود.

این مقام قضایی استان ضمن اظهار خرسندی از توفیق حاصله از حضور در جمع نمازگزاران و روزه داران شهر اقبالیه اعلام کرد: در نتیجه این ملاقات‌ها ضمن بررسی درخواست‌های مردمی، دستورات لازم در جهت رفع مشکلات آن‌ها در چارچوب قانون صادر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز