خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان خبر داد؛

۱۸۷۰ میلیارد فرار مالیاتی برای یک شرکت پیش فروش خودرو در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۱۲

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مدیرعامل شرکت پیش‌فروش خودروی رضایت‌‌خودروی طراوت نوین با ۱۸۷۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله عباسپور درباره فهرست 13 فقره مالیاتی به ارزش 2630 میلیارد ریال که دادستان قزوین 18 تیرماه رسانه‌ای کرد، اظهار داشت: بیشترین میزان فرار مالیاتی در این فهرست مربوط به مدیرعامل شرکت رضایت خودروی طراوت نوین است که 1870 میلیارد ریال فرار مالیاتی دارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اضافه کرد: بنابراین حدود 72 درصد کل فرار مالیاتی احصا‌شده توسط اداره مالیات استان قزوین مربوط به مالک و مدیرعامل این شرکت است. فرار مالیاتی مدیر این شرکت در اظهارنامه میزان درآمد خود را قید و ابراز نکرده است. چرا که در اظهارنامه مؤدی مالیاتی باید بگوید چقدر درآمد داشته است.

عباسپور با بیان اینکه این فهرست 13 فقره مالیاتی مربوط به 13 نفر را بعد از بررسی احصا کردیم و در اختیار دادستان مرکز استان گذاشتیم، گفت: در این فهرست از هر رسته و صنفی چه تولیدی و غیرتولیدی داریم.

در پی ‌فعالیت‌های غیرقانونی شرکت رضایت خودروی طراوت نوین و سرمایه‌پذیری از 50 هزار شخص حقیقی، 2 مردادماه مدیرعامل این شرکت و برخی وابستگان این مدیر بازداشت شدند.

با توجه به اینکه سرمایه بسیار زیادی در اختیار این شرکت بود با دستور قضایی تعدادی از وابستگان مدیر شرکت از جمله همسر، برادر، همسر برادر، وکیل شرکت و افراد موثری که اموال مردم در حساب آنان بود به دلیل بیم فرار و خروج پول دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز