خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

سارقان حرفه‌ای خودرو در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۶۵۶

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲ سارق زن که با پرسه زدن در شهرهای محمدیه و مهرگان اقدام به سرقت ۴۰ دستگاه خودرو کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان و ایجاد جو ناامن در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز به بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل های وقوع سرقت پرداختند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با بررسی فیلم دوربین‌های مدار بسته و همچنین استفاده از شگردهای پلیس مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی سارقان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند، افزود: متهمان در تحقیقات انجام شده به ۴۰ فقره سرقت خودرو در شهرهای یاد شده اعتراف کردند.

این مسئول ارشد انتظامی استان با بیان اینکه همسر یکی از سارقان زن دستگیر شده در طراحی و اجرای نقشه سرقت‌های انجام شده با آنان همکاری داشته و دستگیری وی نیز در دستور کار ماموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: سارقان پس از سرقت خودروها و بازکردن لوازم و قطعات داخل خودرو از جمله ضبط، باند، کپسول گاز و لوازمی که به صورت جداگانه قابلیت فروش داشتند، خودروها را اوراق کرده و در استان البرز به فروش می‌رساندند.

ابراهیمی اضافه کرد: با توجه به فاقد پارکینگ بودن منازل مسکونی در شهر مهرگان به شهروندان آن توصیه می‌شود تا خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان و پدال و همچنین تجهیزات بازدارنده مجهز کرده و وسایل شخصی از جمله تلفن همراه، کیف پول و مدارک خود را داخل خودرو در معرض دستبرد سارقان قرار ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز