خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در آزاد راه های استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۹۶

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک هم اکنون در لاین جنوبی آزادراه های استان سنگین گزارش شده و به رانندگان توصیه می کنیم از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلات روزهای گذشته و حجم سفرهای انجام شده، همزمان با بازگشت مسافران  لاین جنوبی آزادراه قزوین-رشت، قزوین کرج و کنارگذر شمالی قزوین با ترافیک سنگین روبرو شده و در آزادراه قزوین-زنجان نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: به رانندگان و مسافرانی که هنوز بازگشت خود را آغاز نکرده اند، توصیه می شود زمان سفر خود را به فردا موکول کنند چرا که با توجه به تاریکی هوا، کاهش محدودیت دید و همچنین ترافیک سنگینی که در استان البرز وجود دارد، مدت زمان زیادی را بایستی در ترافیک سپری کنند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می شود تا ضمن رعایت و احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، توجه به جلو و رعایت فاصله طولی را مراعات کرده و در طول سفر نیز از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو خودداری کنند.

به گفته این مسئول انتظامی، در حال حاضر تمامی نیروهای پلیس راه استان قزوین با آماده باش ۱۰۰ درصدی خود، در طول راه های ارتباطی استان مستقر بوده و رانندگان در صورت بروز هر حادثه، موارد را به ماموران پلیس راه مستقر در جاده گزارش دهند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است، تصریح کرد: رانندگان هیچ عجله و شتابی برای رسیدن زودتر به مقصد نداشته باشند و در صورت خستگی و خواب آلودگی نیز می توانند با استراحت در مجتمع های خدمات رفاهی و پارکینگ های حاشیه راه، ادامه مسیر دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز