خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی قزوین نیمه سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۷۸۴

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان نیمه سنگین است و پیش بینی می‌شود ترافیک برای روز یکشنبه سنگین باشد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: بار ترافیکی از روز گذشته در استان آغاز شده و هنوز ادامه دارد و پیش بینی می‌شود برای برگشت در روز یکشنه بار ترافیکی سنگین داشته باشیم و از این رو مدیریت بازگشت سفر و موکول نکردن به ساعات پایانی روز ضرورت دارد.

رئیس پلیس  راه استان قزوین ادامه داد: در ابتدا محورهای آزاد راهی حد فاصل آبیک، محمدیه تا عوارضی و به سمت رشت سنگین و پرحجم بود که کنترل شد.

وی عنوان کرد: تعدادی از هم استانی‌ها در قالب کاروان برای شرکت در مراسم رحلت امام خمینی(ره) عازم استان تهران خواهند شد، همچنین تعدادی از مسافران استان‌های همجوار هم برای شرکت در مراسم از قزوین عبور می‌کنند که پلیس برای خدمات رسانی به این افراد و تمام مردم آمادگی کامل دارد.

این مقام انتظامی استان ادامه داد: به افراد توصیه می‌شود درصورت جا ماندن از کارون شتاب نداشته باشند و نکات لازم را رعایت کنند.

وی بیان کرد: از تمام مسافران درخواست داریم از توقف در حاشیه آزاد راه‌ها پرهیز کنند چرا که خطر آفرین است، همچنین رعایت کامل نکات ایمنی و داشتن کمربند و استراحت کافی ضرورت دارد؛ زیرا معمولا در مسیر برگشت به علت خستگی و خواب آلودگی، واژگونی خودروها اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز