خبرگزاری کار ایران

پلیس راه همدان:

حجم ورودی خودرو به همدان سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۷۵

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ترافیک در مسیرهای ورودی به این استان از سمت استان های کرمانشاه و سنندج سنگین و پرحجم است.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ علی فکری با بیان اینکه میزان ورود به همدان از سمت استان های غربی با نزدیک شدن به روز اربعین افزایش و در روز اربعین و یک روز پس از آن به اوج رسیده است اظهار داشت: تیم های پلیس راه به منظور ایمن سازی تردد برای زائران اربعین حسینی در مسیرهای پرترافیک و حادثه خیز حضور یافته و روان سازی ترافیک را عهده دار هستند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: یکی از نیازهای اصلی برای ایمن سازی مسیرهای ورودی و خروجی استان نصب روشنایی برای افزایش وسعت دید رانندگان بود که در این راستا از میدان مریانج تا پاسگاه پلیس راه همدان - کرمانشاه پس از برداشتن گاردریل و نصب نیوجرسی، روشنای این مسیر نیز تکمیل شد.

سرهنگ فکری خاطرنشان کرد: همچنین در گردنه ۱۵ کیلومتری اسدآباد نیز روشنایی نصب شده تا رانندگان عبوری به راحتی و بدون نگرانی بتوانند این گردنه سخت گذر را طی کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: همچنان بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی در جاده های این استان به ویژه در ایام اربعین به علت افزایش ترددها است.

سرهنگ فکری از رانندگان خواست تا با پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد، یک ربع استراحت پس از هر ۲ ساعت رانندگی سفری ایمن را رقم زده و موجب داغدار و سیاه پوش شدن خانواده ها نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز