خبرگزاری کار ایران

لاین شمالی آزادراه های استان قزوین نیمه سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۵۴۶

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک هم اکنون در لاین شمالی آزادراه‌های استان نیمه سنگین، اما روان گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو هم اکنون ترافیک آزادراهی استان به خصوص لاین شمالی آزادراه قزوین-کرج و قزوین-رشت نیمه سنگین، اما روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان، تصریح کرد: پلیس راه استان قزوین برای برقراری امنیت جاده‌ای و حفظ جان مسافران، امروز یکشنبه و سه شنبه تردد کامیون و تریلر‌های سنگین و نیمه سنگین به غیر از مواد سوختی و فاسد شدنی را در جاده قدیم قزوین - رشت از ساعت ۸ تا ۲۴ ممنوع اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود تا با توجه به ترافیک نیمه سنگین امروز و به خصوص برای روز سه شنبه ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری کرده و هنگام سفر نیز از پارک وسایل نقلیه و استراحت در حاشیه راه به طور جدی خودداری کنند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، توجه به جلو و رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی از سوی راننده و سرنشینان خودرو و در نهایت خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز از جمله موارد مهمی هستند که رانندگان بایستی نسبت به اجرای آن دقت لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز