خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

سارقین حرفه‌ای خودرو در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۲۱۶

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سه سارق که نسبت به سرقت ۲۵ دستگاه خودرو اقدام کرده بودند در قزوین دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی شکایت‌های متعدد رسیده مبنی بر سرقت خودروهای سواری از نقاط مختلف قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی موفق به شناسایی سه سارق حرفه‌ای خودرو در این رابطه شدند.

وی اضافه کرد: متهمان شناسایی شده در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ دستگاه خودروی مسروقه پراید و مقدار قابل توجهی لوازم و محتویات مسروقه خودرو کشف و ضبط شد.

ابراهیمی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های فنی به ۲۵ فقره سرقت خودروی سواری اعتراف کردند، تصریح کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده ۳۰ میلیارد ریال از سوی کارشناسان برآورد شده و متهمان نیز با تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و در نهایت نیز با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه از شهروندان و مالکان وسایل نقلیه خواست تا نسبت به تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی مناسب اقدام و همچنین استفاده از تجهیرات بازدارنده از قبیل قفل فرمان و پدال و سوئیچ مخفی را مورد توجه قرار داده تا با این اقدامات فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز