خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت لرستان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی کارخانه پروفیل آلومینیوم در الیگودرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۶۳۲

مدیرکل سازمان صمت لرستان از آغاز عملیات اجرایی کارخانه پروفیل آلومینیوم در الیگودرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهمن جعفری در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت کارخانه پروفیل آلومینیوم الیگودرز اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه یکی از مصوبات سفر هیات دولت به لرستان است.

وی افزود: محصول این کارخانه یکی از کالاهایی کاربردی و مورد مصرف صنعت ساختمان است.

مدیرکل سازمان صمت لرستان گفت: براساس قانون اصل ۴۴، شرکت ایمیدرو نمی‌تواند ۱۰۰ درصد برای این طرح سرمایه‌گذاری کند و می‌بایست دو مرحله فراخوان برگزار می‌شد و در صورتی که بخش خصوصی  دارای اهلیت فنی، مالی و اقتصادی رغبت نکند و برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی نداشته باشد در مرحله سوم فراخوان، ایمیدرو می‌تواند به عنوان سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری اقدام کند.

جعفری اضافه کرد: در یک سال اخیر دو بار فراخون اعلام شد و مناقصه توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران زیرمجموعه ایمیدرو انجام و هیچ سرمایه‌گذار بخش خصوصی ورود پیدا نکرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه شرکت طرح پروفیل آلومینیوم، توسط ایمیدرو تاسیس و در حال پیگیری اخذ مجوز آن هستیم.

مدیرکل سازمان صمت لرستان گفت: ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی کارخانه پروفیل آلومینیوم در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان الیگودرز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز