خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کارگران و بازنشستگان پلدختر از کمبود پزشک متخصص در مرکز درمانی تامین اجتماعی رنج می‌برند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۳۹۲

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی پلدختر گفت: کارگران و بازنشستگان این شهرستان از کمبود پزشک متخصص در مرکز درمانی تامین اجتماعی رنج می‌برند.

منوچهر قهرمانی در گفت و گو با ایلنای لرستان با بیان اینکه پلدختر مرکز شهرهای معمولان، رومشگان، سراب‌حمام و ماژین است. متاسفانه بدلیل کمبود پزشک متخصص بویژه سونوگرافی، سی تی اسکن، رادیولوژی و غیره باید حدودا 100 کیلومتر را طی کنند تا به مرکز استان برسند. 

وی افزود: انتظار ما از مدیریت سخت کوش درمان تامین اجتماعی این است که نگاه ویژه‌ای نسبت‌ به رفع مشکلات درمانی منطقه محروم پلدختر داشته باشند.

این فعال کارگری بیان داشت: متاسفانه افزایش حقوق سال ۴۰۲ کارگران بویژه بازنشستگان عزیز برابر با ماده ۴۱ و ۹۶ قانون کار و تامین اجتماعی اجرایی نشد.  

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی پلدختر گفت: با توجه به رشد تورم و افزایش نرخ خدمات عمومی شامل آزاد راه‌ها، حمل و نقل، حامل‌های انرژی حقوق فعلی معیشت ۱۰ روز را هم تامین نمی‌کند. 

وی اظهار کرد: از دولت اانتظار میرود نسبت به مهار تورم و کنترل گرانی‌های بازار عزم بیشتری داشته باشد و با نگرش بالا بردن قدرت خرید کارگران و بازنشستگان  به ویژه رشد تولید دغدغه‌ آنها را به حداقل‌ برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز