خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس:

در پتروشیمی گچساران تحت تاثیر سیاسیون تصمیم نمی‌گیریم/ اولویت با نیروی انسانی همین شهرستان است / هیچ پساب و آب دور ریز نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۸۲۷

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تاکیدکرد که در جذب نیروی انسانی در پتروشیمی گچساران به هیچ عنوان تحت تاثیر سیاسیون تصمیم نخواهند گرفت.

به گزارش ایلنا از گچساران، "حسن نشان زاده" در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل هتل پاسارگاد در پاسخ به این سئوال که جذب نیروی انسانی در این پتروشیمی چگونه بوده و آیا هلدینگ خلیج فارس تحت تاثیر تصمیمات سیاسیون در این ارتباط تصمیم می‌گیرد یا خیر؟ اظهار داشت: ضمن احترام به تمام سیاسیون، ساختار ما آیین نامه دارد و ما تحت تاثیر سیاسیون تصمیم نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه آنچه قوانین و ساختار هلدینگ خلیج فارس مشخص کرده، براساس آن قوانین و ساختار تصمیم خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: در جذب نیروی انسانی در پتروشیمی گچساران، اولویت با نیروی انسانی در همین شهرستان است اگرچه ترخیص و تسویه با نیروهای مازاد برعهده شرکت‌های تحت نظارت هلدینگ خلیج فارس است.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با تاکید براینکه اگر پُلمیر نیاز به نیرو داشت از همین نیروهای پتروشیمی استفاده خواهد کرد، یادآور شد: پتروشیمی گچساران بعد از 19 سال بزودی به بهره برداری می‌رسد اگرچه مدیر قبلی آن پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۰ درصد اعلام کرد اما آن گزارش تاحدودی دچار مشکل بود.

نشان زاده، سرمایه گذاری صورت گرفته در پتروشیمی گچساران را یک و 2 دهم میلیارد دلار عنوان و تصریح کرد: این پتروشیمی بزرگترین پروژه صنعتی تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت: از 51 نیروی مدیر رده اول پتروشیمی گچساران 35 نفر متعلق به گچساران و 76 درصد مدیران شهرستانی آن مدیران بومی می‌باشند و از سویی از ۵۶۷ نفر نیروی کار بیش از ۶۳ درصد گچساران و باشت هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با تاکید براینکه چینش نیروهای انسانی در هلدینگ خلیج فارس تخصصی است نه سفارش برخی از سیاسیون، اظهار داشت: 90 درصد نیروها با سفارش سیاسیون در  پتروشیمی گچساران مشغول به کار هستند.

نشان زاده در بخش دیگری از سخنان خود پتروشیمی گچساران را ایرانی ترین الفین کشور است چرا که 80 درصد قطعات آن ساخت داخلی است و یادآورشد: خوراک این پتروشیمی هم اکنون از پالایشگاه بید بلند خلیج فارس به میزان یک میلیون و ۲۵۰ هزارتن در سال و با خط لوله‌ای بطول ۹۰ کیلومتر تامین می‌شود.

وی گفت: گاز متان مورد نیاز پتروشیمی گچساران به میزان ۵۳ هزار و ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت از خط سراسری و نیز تامین برق این طرح به میزان ۵۰ مگاوات توسط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تامین می‌شود.

بگفته معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در ۲ سال گذشته، 2 هزار و 200 کیلومتر کابل برقی، چهار هزار و 500 قطعه ابزار دقیق و بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان پول به پتروشیمی گچساران تزریق و مسایل مالی که مهم ترین مشکل بود رفع شد.

نشان زاده افزود: یکی از نکات مثبت پتروشیمی گچساران این است که هیچ پساب و آب دور ریز نخواهیم داشت و حداکثر سازگاری با محیط زیست و‌ درختان بلوط خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز