خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پتروشیمی گچساران در عید سال آینده به بهره برداری می رسد/ مردم منتظر شنیدن خبرهای خوبی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۷۸

نماینده کنونی گچساران و باشت در مجلس یازدهم شورای اسلامی از به بهره برداری رسیدن بزرگترین واحد صنعتی این استان در ابتدای سال آینده در شهرستان گچساران خبرداد.

سیدناصر حسینی پور در حاشیه بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از پتروشیمی گچساران به ایلنا گفت: به مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت قول می دهم که در ابتدای سال آینده شاهد به بهره برداری رسیدن پتروشیمی گچساران باشیم.

وی با تاکید براینکه اخبار خوشی در ابتدای سال آینده راجع به پتروشیمی گچساران به مردم خواهیم داد، اظهارداشت: راه اندازی پتروشیمی گچساران و صنایع پایین دستی از مصوبات سفر ریاست جمهوری سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد است که بطور حتم این مصوبه در ابتدای سال آینده اجرایی می شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شاهد رونق بخشی صنایع پایین دستی پتروشیمی گچساران در سال آینده خواهند بود و این نوید را به مردم می دهم که برخی از مشکلات بیکاری آنان در این حوزه رفع می شود.

حسینی پور در بخش دیگری از سخنان خود تاکیدکرد که دولت و مجلس در کنار هم به عنوان یار نه بعنوان بار بوده و برای باز کردن گِره های کور در حوزه های خودکفایی و اشتغال و رونق اقتصاد با هم همکار خواهند بود.

به گزارش ایلنا، عملیات اجرایی پتروشیمی گچساران در زمینی به مساحت ۱۵۷ هکتار در سال ۸۱ به زمین زده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز