خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی وزیر کشور:

اشتغال ۵۰۰ نیروی انسانی در پتروشیمی گچساران/ گچساران دهمین تولید کننده اتیلن ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۶۱

معاون اقتصادی وزیر کشور در دولت سیزدهم از اشتغال ۵۰۰ نیروی انسانی بطور مستقیم در پتروشیمی گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: با راه اندازی این واحد صنعتی شاهد افزایش فرصت های شغلی بطور مستقیم و غیرمستقیم خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از گچساران، محسن کوشش تبار در حاشیه بازدید از پتروشیمی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتفاق صنعتی بزرگی با راه اندازی پتروشیمی گچساران در استان راه می افتد و مردم باید بدانند این اتفاقات در دولت سیزدهم رخ می دهد تا به آینده امیدوار باشند.

وی با تشریح برخی آمارهای صنعتی و اقتصادی حاصل از راه اندازی پتروشیمی گچساران، خاطرنشان کرد: سالانه ۸۰ میلیون دلار درآمد حاصله از تولید یک میلیون اتیلن در استان کهگیلویه و بویراحمد با راه اندازی پتروشیمی گچساران را شاهد خواهیم بود.

معاون اقتصادی وزیر کشور دولت سیزدهم گفت: پتروشیمی گچساران دهمین تولید کننده اتیلن در کشور بوده که زمینه ساز ورود صنایع جدیدی در حوزه نفت و گاز به ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کوشش تبار با تاکید براینکه شعار ما می توانیم در پتروشیمی گچساران به شعار عینی عملی و تحقق یافته است، یادآورشد: تولید بیش از ۷۰ درصد از تجهیزات این پتروشیمی در داخل کشور نشان از تحقق شعار ما می توانیم است.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد وارد عرصه جدیدی از صنعت شده و دروازه این استان به روی صنای جدید در حوزه نفت و گاز باز شده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور دولت سیزدهم، پیشرفت فیزیکی پتروشیمی گچساران را 92 درصد عنوان و تصریح کرد: امیدواریم در بهمن ماه امسال شاهد تولید اولیه اتیلن در این واحد صنعتی باشیم‌.

کوشش تبار گفت: در سال ۱۴۰۲ بطور حتم پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد و استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم وارد عرصه جدید صنعتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز