خبرگزاری کار ایران

اوقاف مناظره با انجمن اسلامی دانشگاه بین الملل قزوین را نپذیرفت / به شرط حضور اشتری مناظره می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۶۹۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین مبنی بر مناظره درباره واگذاری اراضی موقوفه امینی‌ها به عروس حجت الاسلام خاموشی، شرکت در مناظره را به حضور وحید اشتری منوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پس از ماجرای واگذاری موقوفه امینی‌ها به عروس حجت‌الاسلام خاموشی و ایجاد مطالبه‌گری در فضای مجازی، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین از حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان، دعوت به مناظره کرد.

در این دعوت‌نامه، آمده است: «به دنبال مطرح شدن واگذاری بحث برانگیز اراضی موقوفه امینی‌ها از سوی آقای وحید اشتری و واکنش جنابعالی به این اظهارات، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین آمادگی خود را برای برگزاری مناظره در این خصوص اعلام می‌دارد.

لذا از شما دعوت به عمل می‌آید ضمن شرکت در مناظره و بیان نظرات کارشناسی خود، به تبیین برخی مواضع که اخیرا در همین راستا از جانب شما مطرح گردید بپردازید.»

همچنین انجمن اسلامی این دانشگاه از وحید اشتری هم برای شرکت در مناظره دعوت کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پاسخ به این دعوت گفته است: «انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)؛ با سلام و احترام متقابل و قدردانی از رویه روشنگری شما.

دعوت شما را در فضای مجازی مشاهده کردم و همانطور که در بیانیه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم اشاره شده است، برای تبین مساله و همچنین روشنگری در مورد مسائل مطرح شده توسط جناب اشتری با عنوان "اراضی واگذار شده موقوفه امینی‌ها " و پاسخ به اتهامات ناروا ایشان، اعلام می‌دارم در صورت حضور نامبرده در مناظره مذکور در هر زمان و مکان آمادگی حضور و پاسخ به ادعاهای ایشان را دارم.»

وحید اشتری شب گذشته در صفحه شخصی توئیتر خود اعلام کرده که: «پنج روز از نوشتن مطلب اول درمورد اوقاف گیت گذشت. ان شاءالله تا پس فردا اگر شخص آقای خاموشی یا ذینفعان اصلی همچون خانم چایچیان واکنشی به افکار عمومی ندادند من مطلب دوم را با بازترکردن ابعاد اتفاق رخ داده با مدارک و مستندات جدید منتشر می‌کنم.»

وحید اشتری، فعال رسانه‌ای اصولگرا هفته گذشته با انشتار مطالبی در فضای مجازی، مدعی شده که یکی از بزرگترین موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین،  با نام  حسینیه امینی‌ها به عروس حجت‌الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف کشور  واگذار شده است.

با مطرح شدن این موضوع در فضای مجازی و ایجاد مطالبه‌گری از سوی مردم، دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم به موضوع ورود پیدا کرده و درحال بررسی این پرونده است.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز