خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

ضرورت توسعه وسایل بازی برای نوجوانان در بوستان‌های مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۲۱

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر وسایل بازی برای نوجوانان در پارک‌ها محدود است که باید توسعه پیدا کند و به سمت تولید وسایل بازی و فضا‌های بازی نوجوانان حرکت کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده و اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از بوستان بانوان کوهسنگی اظهار کرد: شورای ششم توجه ویژه‌ای نسبت به حوزه بانوان و خانواده داشته و برهمین اساس بوده که کمیسیونی متناسب با این عنوان را تشکیل دادیم.

وی افزود: رویکرد ما در این کمیسیون در حوزه سخت‌افزاری و توسعه زیرساخت‌های بانوان و حوزه نرم افزار و توسعه برنامه‌های فرهنگی است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در حال حاضر سایت‌ها و بوستان‌های بانوان در سطح شهر ایجاد شده است که بوستان بانوان کوهسنگی نمونه‌ای از آن است که دارای فضای یک هکتاری، ۴۰۰ متر فضای دوچرخه سواری، فضای پیاده روی و خط سلامت، وسایل بازی کودکان و زمین ورزشی است.

سلیمی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر استفاده رایگان از دوچرخه در پارک‌های بانوان، دوچرخه‌هایی در این بوستان مستقر و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: درحال حاضر وسایل بازی برای نوجوانان در پارک‌ها محدود است که باید توسعه پیدا کند و به سمت تولید وسایل بازی و فضا‌های بازی نوجوانان حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز