خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات دوچرخه کوهستان و جاده بانوان از اوایل تابستان در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۲۲

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی گفت: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته و با همکاری کمیته های تخصصی حوزه بانوان، امیدواریم بتوانیم در شروع تابستان مسابقات کوهستان و جاده ویژه بانوان را برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، نشست هم اندیشی نائب رئیس و اعضای کمیته‌های بانوان هیئت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی با رئیس هیأت برگزار شد.

مجید طهوریان عسکری رئیس هیأت دوچرخه سواری استان در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران دوچرخه سوار گفت: در هیأت استان، دوچرخه سواری حرفه ای بانوان جزو برنامه ها است و وجود سرمایه های عظیم در این حوزه و کسب ۴ مدال از مجموعه ۶ مدال مسابقات انتخابی تیم ملی بیانگر توانمندی و ظرفیت بالای بانوان دوچرخه سوار خراسان رضوی است.

رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: به همت پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان دوچرخه سواری و با توجه به وجود ظرفیت بانوان دوچرخه سوار استان و پیگیری‌های صورت گرفته، توانستیم امسال رقم ۲۱ میلیارد تومان را جهت توسعه زیرساخت‌های دوچرخه سواری بانوان، در بودجه شهرداری مشهد قرار دهیم.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، یکی از بانوان کارآفرین موفق استان آمادگی خود را جهت تیم داری تخصصی در حوزه بانوان دوچرخه سوار اعلام کرده است تا ظرفیت های بانوان دوچرخه سوار در استان را مورد حمایت قرار دهند.

طهوریان عسکری در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت توسعه ورزش دوچرخه سواری در سطح جامعه نیز اظهارداشت: مذاکرات لازم با آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان در حال انجام است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان و دانشجویان، مدرسه دوچرخه سواری را راه‌اندازی کنیم و زمینه گسترش دوچرخه‌سواری و توسعه این ورزش در سطح جامعه را فراهم آوریم و همه ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را به کار می گیریم تا بتوانیم باعث ارتقاء سطح دوچرخه سواری بانوان در سطح استان شویم.

وی افزود: در نظر داریم با کمک دانشگاه ها و آموزش و پرورش نیز کارگاه‌های آموزشی و لیگ دوچرخه‌سواری ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان را برگزار کنیم.

منیژه جعفری نایب رئیس بانوان هیأت دوچرخه سواری استان نیز در این در جلسه ضمن اشاره به ضرورت حفظ اخلاق و ارزش های انسانی در ورزش گفت: روحیه اخلاق‌مداری و ورزشی باعث ایجاد وفاق و همدلی در بین ورزشکاران شده و با برنامه ریزی و بسترسازی لازم می توان انگیزه در بین بانوان دوچرخه سوار را بیشتر نمود تا به موفقیت های بیشتری بین بانوان دوچرخه‌سوار نائل شویم.

وی افزود: درصدد هستیم تا با همکاری فدراسیون، دوره های آموزشی داوری و مربیگری و کارگاه‌های دانش‌افزایی را برگزار کنیم، تا بانوان دوچرخه‌سوار با علم روز این ورزش آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز