خبرگزاری کار ایران

شهر جدید بینالود میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۷۶

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی گفت: مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده "ماده کریتریوم" با حضور بیش از ۸۰ رکابزن از شهرهای مختلف استان و همچنین دوچرخه‌سوارانی از استان کرمان در شهر جدید بینالود با حمایت و پشتیبانی شرکت عمران شهر جدید بینالود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی روزبهانی با بیان اینکه بینالود زیرساخت ها و پتانسیل برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشوری را داراست افزود: مسابقات در چهار رده سنی پیشکسوتان، بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در مسیری به مسافت ۲۵۰۰ متر که برای رده سنی پیشکسوتان و نوجوانان ۵ دور، جوانان ۷ دور و بزرگسالان ۱۲ دور برنامه ریزی شده بود برگزار شد. 

روزبهانی با اشاره به اینکه بینالود با برگزاری بی نقض این رویداد و همچنین وجود زیر ساخت ها، توان برگزاری مسابقات کشوری را دارد ادامه داد: در پایان این دوره از مسابقات به ۸ نفر برتر رده سنی بزرگسالان و ۶ نفر برتر رده سنی نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان حکم قهرمانی و جوایز نقدی توسط شرکت عمران شهر جدید بینالود اهدا شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود در خصوص میزبانی و برگزاری این مسابقات گفت: با توجه به ابلاغ دستور طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور در سال های گذشته، مبنی بر ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در شهرهای جدید کشور، شهر جدید بینالود هم با ساخت و اجرای زیر ساخت ها قدم برداشته است. 

حمیدرضا یزدانی در ادامه افزود: با ساخت کتابخانه عمومی شهر، سالن چند منظوره ورزشی مجهز، ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال، احداث ۴ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری عمومی و ایجاد پارک های ورزشی و همچنین آمفی تئاتر روباز در حال ساخت در این خصوص اهتمام ورزیده و در مقوله ورزش نیز گام های موثری برداشته است.

وی اعلام کرد: برگزاری مسابقات دوچرخه سواری هم در همین راستا و ایجاد انگیزه در بین جوانان و خانواده های شهروندان با همکاری هیأت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی انجام پذیرفت.

یزدانی اظهار داشت: این شهر قابلیت برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری را دارد و امیدوار است با برنامه‌ریزی دقیق این شهر بتواند میزبان سایر مسابقات ورزشی نیز باشد.

در پایان، مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مدیران و مسئولان شرکت عمران، بخشدار بخش احمدآباد و مردم بینالود برگزار و به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد. 

شهر جدید بینالود دومین شهر نوین استان است که عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۸۱ آغاز شد، این شهر در ۵۵ کیلومتری جاده مشهد و نیشابور واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز