خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در آرامگاه نادری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۰۴

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی آرامگاه نادری مشهد گفت: به‌مناسبت هفته صنایع‌دستی، نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی زندانیان ندامتگاه مرکزی مشهد در محل آرامگاه و موزه نادرشاه افشار برپا شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی به‌عمل آمده بین معاونت صنایع‌دستی استان و اداره اشتغال، حرفه آموزی و کارآفرینی زندان مشهد، نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی زندانیان ندامتگاه مرکزی مشهد در محل آرامگاه و موزه نادرشاه افشار برپا شد.

 مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نادری مشهد ادامه داد: در این نمایشگاه آثار هنری قابل توجه که توسط زندانیان ندامتگاه مرکزی مشهد تولید شده است، در رشته‌های معرق چرم، معرق چوب، فیروزه کوبی، منبت کاری و کنده کاری چوب، گلیم و جاجیم و ... به نمایش گذاشته شده است.

ابراهیمی اظهار کرد: نفاست و ظرافت برخی از آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه به گونه‌ای است که حیرت بازدیدکنندگان را برانگیخته و بنابر اعلام برخی از مراجعه‌کنندگان این نمایشگاه تصور آن‌ها از زندانی و تولیدات هنری زندانیان را تغییر داده است.

او گفت: برابر هماهنگی صورت گرفته این نمایشگاه که در تالار شماره دو باغ موزه و آرامگاه نادرشاه افشار برپا شده است، از هجدهم تا پایان خرداد ماه دایر خواهد بود.

ابراهیمی یادآور شد: مجموعه فرهنگی تاریخی نادری  ساعت ٩ تا ١٨ آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به گردشگران  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز