خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی مطرح کرد؛

فروش چهار میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال صنایع دستی در نمایشگاه مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۶۲

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت:چهار میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال صنایع دستی در دهمین نمایشگاه صنایع دستی کشور در مشهد به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ابوالفضل مکرمی فر در این خصوص گفت: این نمایشگاه سوم مرداد با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح و تا پایان هفتم مرداد ماه پذیرای بازدیدکنندگان بود.

وی افزود: از این نمایشگاه به خوبی استقبال شد و طبق اعلام ستاد اجرایی، بیش از ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

وی اظهار داشت: محصولات سنگی، چوبی، سفال و سرامیک، نقاشی روی پارچه و گلیم و جاجیم، صنایع دستی دریایی از پر فروش ترین صنایع این نمایشگاه بودند.

وی گفت: در این نمایشگاه ۱۳ غرفه به عنوان غرفه برتر شناخته شدند که شامل غرفه های کاشی سنتی قدس، نمدمالی سمنان، چادر عشایری گنبد، شرکت ایرانشید، سازه های چوبی مجیدی کاشمر، حصیربافی گیلان، خانه دستبافته های عشایری مرگان پارس، همجوشی شیشه آذربایجان شرقی، زیورآلات هخامنش، سفال و سرامیک همدان و غرفه کارگاه های دارای گواهی کیفیت استاندارد در رشته سازه های سنتی و صنایع دستی قوچان بود.

دهمین نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی با هدف ترویج و آموزش صنایع دستی با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از ۲۸ استان کشور و ۲۸ شهرستان خراسان رضوی در مساحت ۲۲۰۰ متر مربع  برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز