خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران کارخانه ماشین سازی؛

لزوم قرار گیری تامین نیاز معیشتی کارگران در اولویت دولت / دستور دولت برای احیای واحدهای تولیدی موجب خوشحالی خانواده‌های کارگران شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۵۵۵

نماینده کارگران کارخانه ماشین سازی تبریز گفت: تعطیلی کارخانه‌ها در کشور موجب بروز آسیب‌های جدی به جامعه کارگری شده بود که دستور دولت سیزدهم و احیای این کارخانه‌ها موجب خوشحالی خانواده‌های کارگران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، مجید تیموری روز پنجشنبه۱۸ خرداد، در جشن احیای ۲۲۰ واحد راکد صنعتی و تولیدی آذربایجان شرقی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: عدم امنیت شغلی از دغدغه های جامعه کارگری بود و از دولت انتظار می رود نسبت به رفع دغدغه این قشر زحمتکش اقدام کند.

وی با بیان اینکه صنعت ماشین سازی تبریز در بخش تولید و صادرات محصولات و قطعات صنعتی دارای سابقه درخشان و طولانی است، اظهار کرد: در سال های گذشته پتانسیل این کارخانه در بخش تولید کمرنگ شده بود که با احیای آن دوباره نقش این کارخانه در تولید و تجهیز کارخانه های کشور پررنگ تر شد.

نماینده کارگران کارخانه ماشین سازی تبریز با اشاره به اینکه تولیدات این کارخانه جوابگوی نیازهای کارخانه های داخل و خارج از کشور و منطقه خاورمیانه است، گفت: واگذاری این شرکت به بخش خصوصی موجب بروز مشکلات زیادی برای این کارخانه و کارگران شاغل در آن شد بنابراین لغو کامل پرونده خصوصی سازی این شرکت جزو اصلی ترین خواسته های مدیران و کارگران این واحد صنعتی و تولیدی است.

تیموری، همچنین نوسازی دستگاه های فرسوده این کارخانه را از دیگر خواسته های مدیران و کارگران این واحد تولیدی اعلام کرد و ادامه داد: سرمایه انسانی این حوزه که اصلی ترین گردانندگان چرخه تولید و صنعت به شمار می روند در شرایط کنونی جامعه دچار مشکل معیشتی هستند، بنابراین تامین نیاز معیشتی آنان باید در اولویت دولت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه در سال گذشته رکورد تولید بیش از یک هزار و ۱۰۰ دستگاه را زد، یادآور شد: مدیران و کارگران شاغل در این مجموعه مصمم هستند تا میزان تولید کارخانه را در سال جاری به ۲ هزار دستگاه برسانند.

تیموری، افزود: انتظار می رود حمایت های شخص رییس جمهور در حوزه احیای واحدهای تولید و صنعتی استان و کشور با روحیه انقلابی و جدیت ادامه یابد و ما کارگران نیز اعلام می کنیم به عنوان جوانان و صنعتگران جامعه برای افزایش تولید و رونق اقتصادی کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز