خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اختصاص ۵۷ میلیارد تومان خط اعتباری توسعه بخش تعاون برای رومشکان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۵۳۲

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص ۵۷ میلیارد تومان خط اعتباری توسعه بخش تعاون برای رومشکان خبر داد.

مهدی مسکنی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: ۱۴ تعاونی در رومشکان مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و تعدادی از آنها کلنگ‌زنی یا افتتاح شدند.

وی ادامه داد: ۵۷ میلیارد تومان خط اعتباری برای شهرستان رومشکان در قالب توسعه بخش تعاون دیده شده که امیدواریم بتوانیم خدمت موثری به شهروندان و هم‌وطنان این دیار داشته باشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: در راستای شکل‌دهی مدل محرومیت‌زدایی با محوریت تعاون که در وزارتخانه شکل گرفته است، مجموعه همکاران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به این نتیجه رسیدند که سفر چهارم را برای افتتاح و بهره‌برداری از ۱۴ تعاونی در این حوزه انجام دهند.

مسکنی افزود: امروز مدیران کل ستادی معاونت تعاون با حضور در شهرستان رومشکان و در شورای اداری شهرستان، نسبت به بررسی این طرح‌ها اقدام کردند.

وی تصریح کرد: فاز بعدی که در این مدل انجام خواهیم داد پس از شکل دهی کسب و کارهای کوچک و متوسط به دنبال ایجاد خوشه‌های زنجیره ارزش در استان هستیم.

این مسئول افزود: با کمک شرکت‌های وزارتخانه، تامین اجتماعی، بازنشستگی و صندوق بیمه روستائیان و عشایر فاز مطالعاتی این موضوع انجام شده و امیدواریم تا پایان تابستان بتوانیم برنامه عملیاتی نسبت به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آنها را در شهرستان‌ها به اجرا در آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز