خبرگزاری کار ایران

یک مسئول انتظامی خبر داد؛

قتل پسر عمو به دلیل اختلافات ملکی در دلفان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۱۰

فرمانده انتظامی دلفان گفت: اختلافات ملکی در این شهرستان به قتل پسر عمو منجر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نجف علی بارانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان دلفان، بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد، بین دو پسر عمو به علت اختلافات ملکی درگیری رخ داده که شخص قاتل با استفاده از سلاح گرم پسر عموی خود را به قتل رسانده و به محل نامعلومی متواری شده است.

فرمانده انتظامی دلفان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های صورت گرفته کمتر از دو ساعت مخفیگاه قاتل در استان همجوار شناسایی که با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات دستگیر شد.

سرهنگ بارانی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم، علت قتل را اختلافات ملکی عنوان کرده است، افزود: متأسفانه برخی افراد به جای اقدامات قانونی با حرکات خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می‌زنند که باعث بروز حوادثی این چنین تلخ و ناگوار می‌شود.

وی ضمن هشدار به افراد قانون شکن، عنوان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضا، امنیت و آسایش مردم است و افرادی که به هر نحو آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز