خبرگزاری کار ایران

شمس آذر جام قهرمانی لیگ را بالای سر برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۶۹

تیم فوتبال شمس آذر با عملکرد موفق در لیگ یک در بازی هفته سی و دوم در مستطیل سبز جام قهرمانی را بالا برد و با اقتدار به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در آخرین بازی خانگی لیگ یک که در هفته سی و دوم برگزار شد، شمس آذر مقابل خلیج فارس ماهشهر قرار گرفت.

پوریا سرآبادانی در دقیقه چهاردهم بازی موفق شد دروازه رقیب را باز کند، گل دوم را هم رحمان جعفری در دقیقه نوزدهم برای شمس آذر به ثمر رساند و بازی نیمه اول با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

در دقیقه هشتاد و چهارم اولین گل خلیج فارس با ضربه پنالتی به ثمر رسید.

شمس آذر در این هفته هم میهمان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

شمس آذر با ۲۰ برد، ۷ تساوی، ۴ باخت و ۶۷ امتیاز هفته بعدی لیگ را دنبال خواهد کرد.

شمس آذر از دور قبل وارد لیگ آزادگان شد، در اولین تجربه حضور خود هم نتیجه قابل قبولی از خود نشان داد و در این دوره از لیگ از زمانی که سعید دقیقی، سرمربی جوان قزوینی هدایت تیم را به عهده گرفت تیم با سرعت قابل توجهی پیشرفت کرد به طوری که هجومی‌ترین تیم فوتبال کشور شناخته شد و بهترین بازیکنان لیگ عضو این تیم هستند.

رحمان جعفری آقای گل لیگ و احسان جودکی بهترین زننده پاس گل تنها یک نمونه کوچک از فعالیت قهرمانان شمس آذر است.

یشمی پوشان در دومین تجربه حضور خود در لیگ یک در مستطیل سبز ظرفیت‌های یک استان را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که با کار تیمی و تکیه بر توان بومی می‌توان موفقیت‌های بزرگی را رقم زد.

مجموعه تولیدی شمس آذر حامی این تیم فوتبال است و این رشد در ورزش استان نشان داد که استفاده از ظرفیت صنعت در ورزش نوعی سرمایه‌گذاری بوده و می‌توان زمینه رشد در حوزه‌های مختلف را فراهم کرد.

حضور شمس آذر در لیگ برتر آغاز یک راه برای شکوفایی استان است.

انتهای پیام/
طاهره سادات موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز